Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 11.07.2005, sygn. PP/443-61-1-GK/05, Opolski Urząd Skarbowy, sygn. PP/443-61-1-GK/05

Spółka zamówiła części wraz z montażem i próbnym uruchomieniem do dwóch urządzeń u kontrahenta z siedzibą na terytorium Szwecji. W październiku 2004 r. otrzymano dwie faktury informujące o 30% przedpłaty za zamówione towary. Przelewu środków dokonano 29 listopada 2004 r. W miesiącu grudniu 2004 r. otrzymano dwie faktury na kwoty opiewające za kolejne 60% wartości towaru, zapłacono je dnia 11 stycznia 2005 r. Części do urządzeń zostały przywiezione 27 grudnia 2004 r. W styczniu 2005 r. pracownicy kontrahenta dokonali montażu części w zakładzie Spółki na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, za które to usługi oraz 10% wartości części dnia 11 marca 2005r. wystawiono trzy faktury. Wartość faktury za usługę nie pokrywa się z wartością wcześniej ustaloną, dlatego też w miesiącu kwietniu 2005 r. zostanie wystawiona faktura korygująca. Spółka zadała pytanie kiedy nastąpi wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów. W opinii Podatnika w przedstawionym stanie faktycznym nie dojdzie do wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, opodatkowaniu na terytorium RP będzie podlegać cała transakcja.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00