Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 21.04.2006, sygn. 1412/PDF/415-11/06, Urząd Skarbowy w Mińsku Mazowieckim, sygn. 1412/PDF/415-11/06

W dniu 06.03.2001 r. nabyłem nieruchomość zabudowaną, zwaną w dalszej części nieruchomością A, podpisując akt notarialny. W dniu 13.01.2005 r. podpisałem akt notarialny na zakup nieruchomości niezabudwanej, zwanej w dalszej części nieruchomością B. Termin płatności został ustalony na dzień 30.06.2005 r. Środki na zakup nieruchomości B miały pochodzić ze sprzedaży nieruchomości A. W związku z tym, że nieruchomość A nie została sprzedana do dnia 30.06.2005 r. ustaliłem nowy termin płatności na zakup nieruchomości B na dzień 28.02.2006 r. Jednocześnie prowadziłem prace budowlane na nieruchomości B - budowa domu wolno stojącego. Nieruchomość A została sprzedana 04.11.2005 r. W dniu 15.11.2005 r. złożyłem deklarację PIT-23 oraz oświadczenie o przeznaczeniu środków uzyskanych ze sprzedaży nieruchomości A na cele mieszkaniowe. Środki te zamierzam przeznaczyć na spłatę odroczonej płatności do dnia 28.02.2006 r. za nieruchomość B oraz na dokończenie budowy domu położonego na tej nieruchomości. Czy faktury VAT na zakup materiałów budowlanych będą wystarczajacymi czty też konieczne są jeszcze jakieś dodatkowe dokumenty?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00