Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 18.07.2006, sygn. I USB II/423/6/06, Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty, sygn. I USB II/423/6/06

Czy stanowią koszt uzyskania przychodów w ramach reprezentacji i reklamy do wysokości 0,25% przychodu:koszty poczęstunku klientów Spółki z o. o. , w tym poczęstunku winem podczas psotkania jubileuszowego Spółki,koszty upominków wręczanych kooperantom Spółki, w ramach działalności promocyjnej, w tym również wysoko-gatunkowego unikatowego na rynku polskim wina.

Pytanie podatnika

Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Bałuty, działając na podstawie przepisów:

  • art. 216, art. 217 i art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja Podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.),
  • stanowisko "X" sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Y, przedstawione w piśmie z dnia 17 maja 2006r, w zakresie uznania za koszt uzyskania przychodów w ramach reprezentacji i reklamy do wysokości 0,25% przychodu:
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00