Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 05.06.2006, sygn. PDOP/423-4/06, Urząd Skarbowy w Sopocie, sygn. PDOP/423-4/06

Czy wydatki poniesione na opłaty pocztowe związane z rozsyłaniem reklamowych druków bezadresowych (ulotek reklamowych), można zaliczyć do pozostałych kosztów działalności firmy, czy też do kosztów reklamy publicznej lub niepublicznej w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

Pytanie podatnika

POSTANOWIENIE

Na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005 roku Nr 8, poz. 60 z późn. zm.) - po rozpatrzeniu wniosku spółki z o.o. z siedzibą w Sopocie z dnia 27.03.2006 r. (data wpływu do tut. Organu 31.03.2006 r.) uzupełnione dnia 21.04.2006 r. (data wpływu do tut. Organu 29.04.2006 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. Nr 54, poz. 654 z późn. zm.), w sprawie:

Czy wydatki poniesione na opłaty pocztowe związane z rozsyłaniem reklamowych druków bezadresowych (ulotek reklamowych), można zaliczyć do pozostałych kosztów działalności firmy, czy też do kosztów reklamy publicznej lub niepublicznej w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00