Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 12.07.2007, sygn. I-415/59/07, Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna, sygn. I-415/59/07

Czy w przypadku przekazywania klientom względnie potencjalnym klientom nieodpłatnie, w ramach reklamy, zakupionych gadżetów (kubki, kalendarze, długopisy, smycze, itp.) z umieszczonym na nich logo firmy z nazwą i adresem i/lub nr telefonu i/lub stroną internetową ma zastosowanie przepis art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych ?

Pytanie podatnika

Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna, działając na podstawie przepisów art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm. w brzmieniu obowiązującym do dnia 30 czerwca 2007 r.) w związku art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o zmianie ustawy Ordynacja podatkowa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 217, poz. 1590) - uznaje za stanowisko przedstawione przez Pana w złożonym w dniu 23 maja 2007 r. wniosku w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w Pana indywidualnej sprawie, w której nie toczy się postępowanie podatkowe lub kontrola podatkowa albo postępowanie przed sądem administracyjnym.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00