Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 17.08.2007, sygn. III-2/443-84/07/EF, Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście, sygn. III-2/443-84/07/EF

W złożonym piśmie Podatnik pyta czy "jeśli z przyczyn technicznych systemu dostaniemy informację od X, abyśmy przez określony czas przesyłali faktury papierowo to czy możemy to uczynić, czy podpisanie umowy o E-fakturze nie wyklucza w wyjątkowych okresach formy papierowej?".

Pytanie podatnika

Działając na podstawie art. 14a § 1 i § 4, art. 216, art. 217 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o zmianie ustawy Ordynacja podatkowa oraz o zmianie innych ustaw (Dz. U. Nr 217, poz. 1590), art. 106 ust. 1 i ust. 11 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.) § 2, § 3 ust. 1 i 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. Nr 133, poz. 1119) Naczelnik Urzędu Skarbowego Łódź - Śródmieście stanowisko przedstawione w złożonym wniosku w części dot. pytania nr 10 zawartego we wniosku dot. możliwości stosowania faktur w formie papierowej w przypadku występowania problemów technicznych przy wystawianiu faktur w formie elektronicznej pod warunkiem otrzymania powiadomienia od odbiorcy o wycofaniu akceptacji do przesyłania i wystawiania faktur w formie elektronicznej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00