Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Decyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 22.08.2007, sygn. BI/415-1192/06, Izba Skarbowa w Gdańsku, sygn. BI/415-1192/06

Czy wartość towarów zużytych w trakcie pokazów i prezentacji na targach oraz w trakcie prowadzoneych szkoleń (w części przewyższającej odpłatność za nie) stanowi reklamę publiczną

Pytanie podatnika

Decyzja

Na podstawie art. 14b § 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) w brzmieniu obowiązującym do 30.06.2007r. w związku z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o zmianie ustawy - Ordynacja podatkowa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 217, poz. 1590), po zakończeniu postępowania wszczętego postanowieniem z dnia 19 lipca 2007r. nr BI/415-1192/06 w sprawie zmiany postanowienia Naczelnika Urzędu Skarbowego w Pruszczu Gdańskim z dnia 18 października 2006r., nr DF/415-22/06 wydanego dla Pana ... zawierającego pisemną interpretację co do zakresu i sposobu stosowania prawa podatkowego

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00