Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 16.09.2008, sygn. IP-PB3-423-849/08-2/DG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IP-PB3-423-849/08-2/DG
Czy za koszty bezpośrednio związane z przychodami można uznać koszty marketingowo-reklamowe, które są ponoszone w związku z realizacją konkretnego projektu deweloperskiego?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 09.06.2008r. (data wpływu 16.06.2008r.) o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie momentu zaliczenia wydatków marketingowo-reklamowych do kosztów uzyskania przychodów jest nieprawidłowe