Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 30.06.2008, sygn. IPPB1/415-401/08-4/TS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB1/415-401/08-4/TS

Czy na podstawie prawidłowego dokumentu i w prawidłowym terminie Wnioskodawczyni dokumentuje koszt uzyskania przychodu dotyczący pozycjonowania strony internetowej zawierającej ofertę handlową?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 8 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Pani, przedstawione we wniosku z dnia 01.04.2008 r. (data wpływu 07.04.2008 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie księgowania w podatkowej księdze przychodów i rozchodów kosztów reklamy - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 07.04.2008 r. został złożony, ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów

prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Wnioskodawczyni jest wspólniczką firmy L... Sp. Jawna. Drugim wspólnikiem jest mąż Wnioskodawczyni, z którym Wnioskodawczyni posiada rozdzielność majątkową. Spółka jest firmą developerską prowadzi uproszczoną księgowość w formie podatkowej księgi przychodów i rozchodów.

Spółka zajmuje się budową domów i mieszkań na sprzedaż. Informacje o obiektach oferowanych do sprzedaży zamieszcza m. in. w internecie. Aby oferta Spółki była łatwo dostępna dla potencjalnych klientów, Spółka zawarła umowę z portalem internetowym G... w zakresie tzw. pozycjonowania strony www. Właścicielem portalu jest spółka G... l..., w D..., która pobiera opłaty za usługę w wysokości zależnej od ilości odwiedzin strony tzn. kliknięć.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00