Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 25.09.2009, sygn. ITPB2/415-578/09/IB, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB2/415-578/09/IB

Czy nagrody, które Spółka planuje wydawać w ramach konkursów winny być kwalifikowane jako nagrody w konkursach opodatkowane zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób fizycznych w wysokości 10% na podstawie art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 29 czerwca 2009 r. (data wpływu 3 lipca 2009 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania nagród w konkursach - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 3 lipca 2009 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania nagród w konkursach.

Wezwaniem z dnia 2 września 2009 r. Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy zwrócił się o uzupełnienie wniosku w zakresie uzupełnienia podpisu pod złożonym wnioskiem.

Pismem z dnia 8 września 2009 r. (data wpływu 14 września 2009 r.) uzupełniono wniosek w ww. zakresie.

W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Spółka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży wyrobów elektrycznych. Funkcjonuje na rynku, który cechuje się wysoką konkurencyjnością w związku z czym, w celu utrzymania swojego udziału w rynku zmuszona jest do prowadzenia działań marketingowych mających na celu stałą stymulacje sprzedaży oferowanych towarów. Spółka nie dysponuje własną siecią sprzedaży, w związku z tym sprzedaż towarów dokonywana jest do hurtowni, hurtownie zaś sprzedają je do klientów końcowych, bądź też do punktów sprzedaży detalicznej, które z kolei sprzedają je klientowi finalnemu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00