Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 14.12.2011, sygn. ILPP4/443-638/11-3/EWW, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP4/443-638/11-3/EWW

Czy w świetle przepisów § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w związku z art. 86 ustawy o VAT, faktury otrzymane przez Zainteresowanego drogą elektroniczną w okolicznościach przedstawionych w opisie zdarzenia przyszłego mogą być przechowywane jako papierowe wydruki faktur z plików elektronicznych w podziale na okresy rozliczeniowe przez okres do upływu terminu przedawnienia zobowiązania podatkowego oraz czy stanowią dla niego podstawę do pomniejszenia kwot VAT należnego o kwoty VAT naliczonego na zasadach analogicznych, które odnoszą się do faktur wystawianych w formie papierowej w zakresie, w jakim nabywane towary (usługi) wykorzystywane są przez odbiorcę do czynności opodatkowanych, zgodnie z art. 86 ust. 1 ustawy o VAT?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 13 września 2011 r. (data wpływu 16 września 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawidłowości przechowywania faktur elektronicznych w formie papierowej

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00