Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 06.05.2011, sygn. IBPP1/443-234/11/AZb, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-234/11/AZb

Możliwości anulowania wystawionej faktury VAT i skorygowania deklaracji VAT, w której ta faktura została rozliczona.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 01 lutego 2011r. (data wpływu 04 lutego 2011r.) uzupełnionym pismami z dnia 18 kwietnia 2011r. (data wpływu 22 kwietnia 2011r.) oraz z dnia 2 maja 2011r. i 5 maja 2011r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości anulowania wystawionej faktury VAT i skorygowania deklaracji VAT, w której ta faktura została rozliczona jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 4 lutego 2011r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości anulowania wystawionej faktury VAT i skorygowania deklaracji VAT, w której ta faktura została rozliczona. Wniosek został uzupełniony pismem z dnia 18 kwietnia 2011r. (data wpływu 22 kwietnia 2011r.) będącym odpowiedzią na wezwanie nr IBPP1/443-234/11/AZ z dnia 7 kwietnia 2011r. oraz pismami z dnia 2 maja 2011r. i 5 maja 2011r.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący opis zaistniałego stanu faktycznego:

Wnioskodawca jako Partner, zawarł w dniu 23.04.2008r. umowę konsorcjum ze Spółką z o.o. jako Liderem Konsorcjum. Przedmiotem umowy konsorcjum było wykonanie dla Zamawiającego zadania pn (). Zapłata za inwestycje dokonywana była przez Zamawiającego na rachunek bankowy Lidera Konsorcjum, który z wpłaconej przez Zamawiającego kwoty w pierwszej kolejności pokrywał zobowiązania i nakłady wspólnie zaciągnięte przez strony konsorcjum w trakcie realizacji inwestycji, a następnie faktury miesięcznie wystawione przez Wnioskodawcę.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00