Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 01.07.2011, sygn. IBPP3/443-371/11/AB, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP3/443-371/11/AB

Czy Wnioskodawca ma prawo odliczyć podatek naliczony VAT w całości znajdujących się na fakturze z hotelu, pod warunkiem, iż poniesione wydatki związane będą z wykonywanymi przez Zainteresowanego czynnościami opodatkowanymi.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 14 marca 2011 r. (data wpływu 21 marca 2011r.), uzupełnionym pismem z dnia 28 czerwca 2011 r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług, w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 21 marca 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług, w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego.

Ww. wniosek został uzupełniony pismem z dnia 28 czerwca 2011 r. będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu z dnia 21 czerwca 2011 r. znak IBPP3/443-371/11/AB.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący zaistniały stan faktyczny:

Przedmiotem działalności spółki jest sprzedaż hurtowa i detaliczna produktów kosmetycznych do aptek. Spółka posiada sieć przedstawicieli handlowych w całej Polsce. Dążąc do zapewnienia możliwości jak najlepszego zapoznania się z ofertą firmy przez pracowników, klientów finalnych (dystrybutorów, hurtowników, klientów indywidualnych), a także mając na uwadze stosowane w branży praktyki w zakresie sprzedaży oraz promocji i marketingu jak również w celu intensyfikacji przychodów ze sprzedaży, Spółka organizuje dla swoich pracowników seminaria szkoleniowe. Podczas tych spotkań prezentowane są produkty (narzędzia) Spółki, przedstawiane są szczegółowe informacje o sposobie ich użytkowania oraz zastosowania.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00