Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 27.09.2011, sygn. IBPP2/443-751/11/WN, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-751/11/WN

dokumentowanie usług świadczonych w ramach pakietu promocyjnego

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 17 czerwca 2011r. (data wpływu 27 czerwca 2011r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie dokumentowania usług świadczonych w ramach pakietu promocyjnego jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 27 czerwca 2011r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie dokumentowania usług świadczonych w ramach pakietu promocyjnego.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Wnioskodawca w ramach prowadzonej działalności gospodarczej zamierza świadczyć swoim klientom usługi telekomunikacyjne, tj. usługi dostępu do sieci Internet, telefonii w technologii VolP oraz usługi dostępu do telewizji internetowej (IPTV).

Wnioskodawca zamierza rozpocząć akcję promocyjną, skierowaną do swoich przyszłych klientów oraz potencjalnych klientów, mającą na celu intensyfikację sprzedaży usługi telewizji. W tym celu Wnioskodawca zamierza wprowadzić do swojej oferty produkt - zestaw trzech usług (telewizja, Internet, telefon), które będą sprzedawane w jednym pakiecie nazwanym "tripleplay" (lub w inny, podobny sposób). Pakiet będzie oferowany w jednej cenie, której wysokość z kolei zależna będzie od wybranego przez klienta pakietu tematycznego telewizji (różnicowanego wedle ilości i rodzaju kanałów).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00