Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 06.06.2011, sygn. IPPP3/443-373/11-2/JK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-373/11-2/JK

Określenie terminu w jakim Spółka ma prawo do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony wynikający z faktur zaliczkowych

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku nadanym w dniu 01.03.2011 r. (data wpływu 07.03.2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa obniżenia podatku należnego o podatek naliczony wynikający z faktur zaliczkowych - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 07.03.2011 r. wpłynął wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa obniżenia podatku należnego o podatek naliczony wynikający z faktur zaliczkowych.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

Głównym przedmiotem działalności Spółki jest sprzedaż piwa. Sprzedaż ta prowadzona jest za pośrednictwem sklepów, a także lokali gastronomicznych (restauracji, pubów). W przypadku współpracy z lokalami gastronomicznymi (dalej Kontrahenci), w celu zwiększenia wolumenu sprzedaży, Spółka zleca tym podmiotom wykonanie dodatkowych usług marketingowych. Współpraca w tym zakresie odbywa się w oparciu o zawarte w formie pisemnej umowy (dalej Umowy). Zgodnie z przyjętą koncepcją, Kontrahenci zobowiązują się świadczyć na rzecz Spółki m.in. usługi polegające na umieszczaniu nazw marek na materiałach promocyjnych dotyczących lokalu, umieszczaniu na kartach menu lub innych materiałach służących do przekazywania konsumentom informacji o sprzedawanych produktach Spółki czy organizowaniu imprez, mających na celu promocję produktów Spółki.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00