Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 09.07.2012, sygn. IPPP3/443-481/12-2/KT, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-481/12-2/KT

Czy wprowadzony przez Spółkę system elektronicznego archiwizowania faktur jest zgodny z przepisami w zakresie podatku VAT, w szczególności spełnia warunki przechowywania faktur określone w rozporządzeniach.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz.U. z 2012 r., poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 18.04.2012 r. (data wpływu 30.04.2012 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie potwierdzenia, czy wprowadzony przez Spółkę system elektronicznego archiwizowania faktur jest zgodny z przepisami w zakresie podatku VAT, w szczególności spełnia warunki przechowywania faktur określone w rozporządzeniach - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 30.04.2012 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie potwierdzenia, czy wprowadzony przez Spółkę system elektronicznego archiwizowania faktur jest zgodny z przepisami w zakresie podatku VAT, w szczególności spełnia warunki przechowywania faktur określone w rozporządzeniach.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Wnioskodawca (Spółka) jest dystrybutorem mebli, wyposażenia i pokrewnych produktów do dekoracji domów. Spółka w ramach prowadzonej działalności gospodarczej otrzymuje od dostawców faktury oraz faktury korygujące dokumentujące zakup towarów bądź usług. Na dzień złożenia niniejszego wniosku, Spółka otrzymuje faktury w formie papierowej i przechowuje je również w takiej formie.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00