Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 14.02.2014, sygn. ILPP2/443-1108/13-2/EN, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-1108/13-2/EN

Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego wydania towarów.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością przedstawione we wniosku z dnia 7 listopada 2013 r. (data wpływu 15 listopada 2013 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego wydania towarów jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 15 listopada 2013 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego wydania towarów.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe.

Spółka z o.o. (dalej. Spółka, Wnioskodawca) jest zarejestrowanym czynnym podatnikiem podatku od towarów usług. Głównym przedmiotem działalności Spółki jest produkcja artykułów chemii budowlanej takich jak kleje do glazury i gresu, zaprawy murarskie, tynki, masy spoinujące, wylewki samopoziomujące, masy gruntujące i izolujące, farby elewacyjne, gipsy, gładzie, systemy dociepleń budynków, systemy renowacyjne i naprawy betonów.

W celu zwiększenia przychodów ze sprzedaży, umocnienia dotychczasowej pozycji na rynku, dotarcia do nowych klientów oraz zwiększenia rozpoznawalności własnej marki Wnioskodawca podejmuje szereg działań o charakterze promocyjnym i marketingowym. Ww. działania skierowane są do partnerów handlowych Spółki m.in. sieci budowlanych, hurtowni, marketów oraz sklepów budowlanych, jak również ostatecznych odbiorców (konsumentów) oferowanych przez Spółkę produktów (dalej łącznie Obdarowani).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00