Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 27.06.2014, sygn. IPPB2/415-286/14-2/MK1, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-286/14-2/MK1
Skutki podatkowe związane z pokrywaniem kosztów związanych z podróżą i uczestnictwem Uczestników w różnego rodzaju Konferencjach na podstawie umowy sponsoringu
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 10 kwietnia 2014 r. (data wpływu 14 kwietnia 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych związanych z pokrywaniem kosztów związanych z podróżą i uczestnictwem Uczestników w różnego rodzaju Konferencjach na podstawie umowy sponsoringu jest:
- nieprawidłowe - w części dotyczącej zwolnienia z opodatkowania całości kosztów wyżywienia Wykonawcy, kosztów dojazdów lokalnych w podróży zagranicznej,
- prawidłowe w pozostałej części.
UZASADNIENIE
W dniu 14 kwietnia 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych związanych z pokrywaniem kosztów związanych z podróżą i uczestnictwem Uczestników w różnego rodzaju Konferencjach na podstawie umowy sponsoringu.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
V. Sp. z o.o. (dalej: V. lub Spółka) jest częścią międzynarodowego koncernu farmaceutycznego (dalej: Grupa), zajmującego się wytwarzaniem i obrotem produktów leczniczych oferowanych przez Grupę na terytorium Polski (dalej: Produkty). Spółka odpowiedzialna jest m. in. za prowadzenie na terytorium Polski czynności i działań o charakterze marketingowym, promocyjnym i reklamowym w odniesieniu do Produktów.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right