Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 20.03.2015, sygn. IPPP1/4512-45/15-2/AS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/4512-45/15-2/AS

Prawo do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabywanych usług eksperckich.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 249, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 15 stycznia 2015 r. (data wpływu 21 stycznia 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabywanych usług eksperckich jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 21 stycznia 2015 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabywanych usług eksperckich.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

W ramach prowadzonej działalności Spółka S.A. (dalej: Wnioskodawca lub Spółka) zatrudnia wysokiej klasy ekspertów, dzięki którym możliwe jest dostarczanie klientom Spółki usług doradczych związanych z branżą mediową.

Eksperci są specjalistami z wieloletnim doświadczeniem, a obszary ich kompetencji obejmują m.in.:

  • sporządzanie analiz rynku i otoczenia konkurencyjnego;
  • realizację projektów strategicznych;sporządzanie analiz rynku programów telewizyjnych;
  • analizy dotyczące rozwoju infrastruktury IT;
  • realizację projektów finansowych;
  • sporządzanie opinii i rekomendacji
  • dotyczących projektów biznesowych;
  • opracowanie polityki utrzymania klienta;
  • strategię prowadzenia dialogu z dziennikarzami i środowiskami opiniotwórczym oraz prowadzenie kampanii marketingowych;
  • koncepcję wdrożenia nowych ofert i usług;
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00