Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 22.06.2015, sygn. IPPP2/4512-300/15-2/DG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/4512-300/15-2/DG

W zakresie opodatkowania jednolitą stawką podatku świadczonych usług polegających na sprzedaży biletów na imprezy kulturalne, rozrywkowe i sportowe organizowane w Polsce wraz z usługami pomocniczymi.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy - przedstawione we wniosku z dnia 2 kwietnia 2015 r. (data wpływu 7 kwietnia 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania jednolitą stawką podatku świadczonych usług polegających na sprzedaży biletów na imprezy kulturalne, rozrywkowe i sportowe organizowane w Polsce wraz z usługami pomocniczymi - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 7 kwietnia 2015 r. wpłynął do tut. Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania jednolitą stawką podatku świadczonych usług polegających na sprzedaży biletów na imprezy kulturalne, rozrywkowe i sportowe organizowane w Polsce wraz z usługami pomocniczymi.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

Sp. z o.o. (dalej: Wnioskodawca lub Spółka) prowadzi działalność w zakresie sprzedaży biletów we własnym imieniu na imprezy kulturalne, rozrywkowe i sportowe organizowane przez różnych organizatorów w Polsce. Na podstawie stosownych umów z organizatorami Spółka nabywa bilety od organizatorów i odsprzedaje je swoim klientom. Jednym z głównych kanałów dystrybucji biletów przez Spółkę jest sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej Spółki. Klient (uczestnik imprez organizowanych przez organizatorów) w zależności od swoich preferencji ma możliwość odbioru osobistego biletu w wybranych placówkach Spółki, wydrukowania biletu samodzielnie jak również otrzymania biletu na wskazany w zamówieniu adres. Dystrybucja biletów przez stronę internetową z wysyłką na wskazany adres odbywa się w następujący sposób:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00