Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 24.04.2015, sygn. IPPB1/4511-137/15-4/ES, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB1/4511-137/15-4/ES

w zakresie obowiązków płatnika w związku z wypłatą nagród w ramach organizowanych przez Spółkę konkursów

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 15 stycznia 2015 r. (data wpływu 22 stycznia 2015 r.) uzupełnionego pismem z dnia 13 kwietnia 2015 r. (data wpływu 16 kwietnia 2015 r.) uzupełniającym braki wniosku na wezwanie z dnia 2 kwietnia 2015 r. Nr IPPB2/4511-65/15-2/MK1, IPPB1/4511-137/15-2/EC (data nadania 2 kwietnia 2015 r., data odbioru 7 kwietnia 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z wypłatą nagród w ramach organizowanych przez Spółkę konkursów jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 22 stycznia 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z wypłatą nagród w ramach organizowanych przez Spółkę konkursów.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

A. Sp. z o.o. (dalej: A. lub Spółka) jest podmiotem prowadzącym działalność w zakresie świadczenia usług marketingowych. Odbiorcami usług świadczonych przez Spółkę są zarówno podmioty z Grupy X. (tj. X. S.A. - lider rynku dystrybucji sprzętu IT w Polsce), jak i podmioty zewnętrzne (dalej łącznie: Klienci). Zakres usług marketingowych świadczonych przez Spółkę obejmuje m.in. organizowanie promocji, programów lojalnościowych, eventów, konferencji, a także organizację konkursów.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00