Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 05.02.2016, sygn. ILPP2/4512-1-828/15-2/OA, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/4512-1-828/15-2/OA

Podatek od towarów i usług w zakresie podstawy opodatkowania usług świadczonych w ramach Pakietów.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613 z późn. zm.) oraz § 6 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie podstawy opodatkowania usług świadczonych w ramach Pakietów jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 9 listopada 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie podstawy opodatkowania usług świadczonych w ramach Pakietów.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca jest osobą prawną będącą czynnym podatnikiem VAT. Podstawowym przedmiotem działalności Spółki są usługi hotelarskie, świadczone w hotelu położonym w X. W hotelu Spółka prowadzi również restaurację. W restauracji świadczone są usługi gastronomiczne, których odbiorcami są przede wszystkim goście hotelowi.

Oferowane usługi skierowane są do klientów indywidualnych, zorganizowanych grup oraz innych podmiotów.

Jednym z podstawowych założeń strategii rozwoju przyjętej przez Wnioskodawcę jest stałe zwiększanie udziału w rynku usług hotelarskich (noclegowych), poprzez powiększanie bazy obiektów należących do Spółki (np. poprzez budowę lub kupno nowych hoteli) oraz wzrost sprzedaży w hotelu, który aktualnie tworzy tę bazę.

Jednocześnie z uwagi na rosnącą na rynku konkurencję, jak również wzrost oczekiwań klientów, Spółka widzi konieczność dostosowywania swojej oferty do panujących trendów, uwzględniając w szczególności pożądany przez gości hotelowych coraz wyższy standard usług hotelowych oraz bogactwo/zróżnicowanie dostępnej oferty.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00