Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 05.05.2017, sygn. 3063-ILPP1-2.4512.62.2017.2.PG, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 3063-ILPP1-2.4512.62.2017.2.PG

Zastosowanie mechanizmu odwrotnego obciążenia.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) oraz art. 223 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1948, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 16 lutego 2017 r. (data wpływu 17 lutego 2017 r.) uzupełnionym pismem z dnia 18 kwietnia 2017 r. (data wpływu 24 kwietnia 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zastosowania mechanizmu odwrotnego obciążenia jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 17 lutego 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zastosowania mechanizmu odwrotnego obciążenia. Wniosek uzupełniono pismem z dnia 18 kwietnia 2017 r. (data wpływu 24 kwietnia 2017 r.) o doprecyzowanie opisu sprawy, przeformułowanie pytania i własne stanowisko.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca wykonuje usługi podwykonawcze w zakresie:

  1. projekty tymczasowej organizacji ruchu na czas:
    • remontów i budowy nowych dróg w tym tymczasowych dróg technologicznych, chodników i ścieżek rowerowych,
    • remontów i budowy nowych mostów i wiaduktów,
    • remontów i wykonania instalacji wod.-kan., c.o., gazowych i elektrycznych w tym przecisków,
    • remontów i budowy nowych przejazdów kolejowych,
    • wjazdów na budowę,
    • parkingów, placów manewrowych;
  2. projekty budowlane dla tymczasowych dróg technologicznych oraz wjazdów na budowę;
  3. projekty programów sygnalizacji świetlnych;
  4. oznakowanie poziome i pionowe na czas prowadzonych robót (oznakowanie tymczasowe) takie jak:
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00