Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 01.08.2017, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.156.2017.1.JŚ, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.156.2017.1.JŚ

Obowiązki płatnika w związku z organizowaniem konkursów.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 2 czerwca 2017 r. (data wpływu 14 czerwca 2017 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaniem konkursów jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 14 czerwca 2017 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:

Spółka (Wnioskodawca) jest podmiotem specjalizującym się w świadczeniu usług outsourcingowych w zakresie wsparcia promocji i sprzedaży produktów konsumpcyjnych swoich klientów (artykułów spożywczych, artykułów sanitarnych kosmetycznych, napojów i wód itp.). W ramach świadczonych na rzecz swoich klientów usług Wnioskodawca podejmuje szereg akcji i przedsięwzięć, które mają na celu wsparcie promocji i sprzedaży produktów klientów Wnioskodawcy. Produkty klientów Wnioskodawcy na terenie Polski są dystrybuowane m.in. przez hurtownie oraz punkty sprzedaży detalicznej, które obsługiwane są przez przedstawicieli handlowych będących pracownikami Wnioskodawcy oraz pracownikami Jego klientów, na zlecenie których organizuje te przedsięwzięcia.

W ramach działań ukierunkowanych na osiągnięcie takich celów biznesowych jak wzrost sprzedaży określonych produktów klientów Wnioskodawcy, osiągnięcie przez przedstawicieli handlowych Wnioskodawcy i Jego klientów zakładanych poziomów realizacji celów sprzedażowych na określone produkty klientów Wnioskodawcy, realizację określonych zadań ekspozycyjnych, Wnioskodawca planuje organizację przedsięwzięć w postaci konkursów.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00