Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 09.02.2018, sygn. 0112-KDIL1-3.4012.660.2017.1.IT, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL1-3.4012.660.2017.1.IT

Podatek od towarów i usług w zakresie planowanego sposobu archiwizacji wystawianych przez Wnioskodawcę Dokumentów, wysyłanych do klienta w formie papierowej, polegający na ich przechowywaniu przez Wnioskodawcę wyłącznie w formie Komunikatu w Archiwum.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 8 grudnia 2017 r. (data wpływu 14 grudnia 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie planowanego sposobu archiwizacji wystawianych przez Wnioskodawcę Dokumentów, wysyłanych do klienta w formie papierowej, polegający na ich przechowywaniu przez Wnioskodawcę wyłącznie w formie Komunikatu w Archiwum jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 14 grudnia 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie planowanego sposobu archiwizacji wystawianych przez Wnioskodawcę Dokumentów, wysyłanych do klienta w formie papierowej, polegający na ich przechowywaniu przez Wnioskodawcę wyłącznie w formie Komunikatu w Archiwum.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca jest podatnikiem VAT prowadzącym działalność gospodarczą podlegającą opodatkowaniu podatkiem VAT, zarejestrowanym jako podatnik VAT czynny. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej dokonuje sprzedaży towarów oraz świadczy usługi na rzecz swoich kontrahentów. W celu prawidłowego dokumentowania przeprowadzanych transakcji, Wnioskodawca wystawia m.in. następujące dokumenty: faktury sprzedażowe, faktury korygujące oraz noty (dalej łącznie: Dokumenty).

Dokumenty są generowane przy użyciu systemu informatycznego stosowanego przez Wnioskodawcę w sposób ciągły. Faktury oraz faktury korygujące zawierają wymagane przez przepisy ustawy o VAT elementy. Jednocześnie wszystkie Dokumenty są wystawiane przez Wnioskodawcę w formie papierowej, co najmniej w dwóch egzemplarzach (wymóg z art. 106g ust. 1 ustawy o VAT).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00