Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 14.06.2018, sygn. 0115-KDIT1-1.4012.242.2018.1.DM, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1-1.4012.242.2018.1.DM

Brak prawa do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabycia usług noclegowych i gastronomicznych.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800 z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 6 marca 2018 r. (data wpływu 13 marca 2018 r.), uzupełnionym w dniach 24 kwietnia i 1 czerwca 2018 r., o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie rozstrzygnięcia, czy dokonując udostępnienia okularów polaryzacyjnych na rzecz sklepów, jak i na tzw. test młotka oraz odzieży z logo dostawcy Spółka ma obowiązek naliczyć i odprowadzić do urzędu skarbowego podatek VAT należny jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 13 marca 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek uzupełniony w dniach 24 kwietnia i 1 czerwca 2018 r. o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie rozstrzygnięcia, czy dokonując udostępnienia m.in. okularów polaryzacyjnych na rzecz sklepów, jak i na tzw. test młotka oraz odzieży z logo dostawcy Spółka ma obowiązek naliczyć i odprowadzić do urzędu skarbowego podatek VAT należny.

We wniosku oraz jego uzupełnieniu przedstawiono następujący stan faktyczny.

Spółka zajmuje się handlem sprzętem wędkarskim oraz wysokiej klasy okularami ochronnymi z polaryzacją. Jest nowym podmiotem istniejącym na rynku od października 2016 r. Głównymi dostawcami towarów handlowych są podmioty z krajów Unii Europejskiej z Danii oraz Litwy.

W związku z rozwojem firmy oraz koniecznością ciągłego pozyskiwania nowych klientów wydatki na marketing i reklamę stanowią jej podstawowy koszt.

Spółka bardzo inwestuje w rozwój bazy klientów i w celach reklamowych bierze udział w największych targach oraz wystawach, gdzie prezentuje swoje towary.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00