Akt prawny
archiwalny
Wersja archiwalna od 2024-07-06 do 2024-08-03
Wersja archiwalna od 2024-07-06 do 2024-08-03
archiwalny
ZARZĄDZENIE NR 1
MINISTRA INFRASTRUKTURY1)
z dnia 19 stycznia 2024 r.
w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury
(ostatnia zmiana: DUMI. z 2024 r., poz. 34) Pokaż wszystkie zmiany
Na podstawie art. 37 ust. 1, 2 i 5 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o Radzie Ministrów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1188 oraz z 2023 r. poz. 1195, 1234 i 1641) zarządza się, co następuje:
§ 1 . Minister Infrastruktury - Dariusz Klimczak (M), zwany dalej „Ministrem”:
1) kieruje działalnością Ministerstwa Infrastruktury, zwanego dalej „Ministerstwem”, i ustala podstawowe kierunki jego polityki;
2) [1] (uchylony)
3) sprawuje merytoryczny nadzór nad realizacją zadań przez:
a) Gabinet Polityczny Ministra (GP),
b) Biuro Komunikacji (BK),
c) Biuro Ministra (BM),
d) [2] (uchylona)
e) Departament Prawny (DP),
f) Departament Współpracy Międzynarodowej (DWM),
g) Departament Nadzoru Właścicielskiego (DNW).
§ 2. 1. Minister podpisuje pisma kierowane do: Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Marszałków i Wicemarszałków Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Prezesa i Wiceprezesów Rady Ministrów, Pierwszego Prezesa Sądu Najwyższego, Prezesa Trybunału Konstytucyjnego, Przewodniczącego Trybunału Stanu, Prezesa Najwyższej Izby Kontroli, Prezesa Narodowego Banku Polskiego, Rzecznika Praw Obywatelskich, Prezesa Naczelnego Sądu Administracyjnego, Przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz do innych członków Rady Ministrów i wojewodów, posłów i senatorów - w sprawach o szczególnym znaczeniu dla działów administracji rządowej, którymi kieruje Minister, a w sprawach wnoszenia dokumentów rządowych do rozpatrzenia przez Radę Ministrów - do Sekretarza Rady Ministrów.
2. Do wyłącznej kompetencji Ministra należy:
1) podejmowanie rozstrzygnięć w zakresie podjęcia prac nad projektami ustaw, rozporządzeń i uchwał Rady Ministrów oraz projektów strategii, programów i polityk;
2) występowanie do Prezesa Rady Ministrów o powołanie lub odwołanie z określonych stanowisk lub funkcji;
3) powoływanie i wyznaczanie, a także odwoływanie i cofanie wyznaczenia na określone stanowiska lub funkcje, w ramach właściwości wynikającej z obowiązujących przepisów.
3. Sekretarze Stanu [3] i Podsekretarze Stanu podpisują pisma kierowane do Sekretarza Stałego Komitetu Rady Ministrów w sprawach dokumentów rządowych wnoszonych na posiedzenia Komitetu oraz rozpatrywanych przez Komitet, a także w sprawach zastrzeżeń do treści protokołów z posiedzeń Komitetu wraz z wnioskami o ich sprostowanie.
4. Podsekretarz Stanu Piotr Malepszak podpisuje pisma kierowane do Sekretarza Komitetu do Spraw Europejskich w sprawach dokumentów rządowych wnoszonych na posiedzenia Komitetu oraz rozpatrywanych przez Komitet, a także w sprawach zastrzeżeń do treści protokołów z posiedzeń Komitetu wraz z wnioskami o ich sprostowanie.
5. Sekretarze Stanu [4] i Podsekretarze Stanu podpisują, z upoważnienia Ministra, pisma w zakresie nadzorowanej problematyki, a w szczególności:
1) do Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, przesyłające opracowane w Ministerstwie stanowiska Rządu do poselskich projektów ustaw, po ich rozpatrzeniu przez Radę Ministrów;
2) przesyłające opracowane w Ministerstwie projekty dokumentów rządowych, kierowane do uzgodnień, konsultacji publicznych i opiniowania;
3) zawierające uwagi do projektów zgłaszanych w toku uzgodnień międzyresortowych;
4) odpowiedzi na interpelacje, interwencje, zapytania i wystąpienia poselskie oraz na oświadczenia i wystąpienia senatorskie skierowane do Ministra;
5) do posłów i senatorów, w sprawach zgłaszanych skarg i interwencji.
5a. Podsekretarz Stanu Paweł Gancarz podpisuje pisma zawierające stanowiska Ministra do projektów dokumentów rządowych, w tym projektów aktów normatywnych przekazywanych Ministrowi przez naczelne i centralne organy administracji rządowej, w sprawach z zakresu działania Ministra, wykraczających poza zakres problematyki nadzorowanej przez jednego członka kierownictwa Ministerstwa.
6. Dyrektor Generalny podpisuje, z upoważnienia Ministra, pisma w zakresie nadzorowanej problematyki, z wyłączeniem pism, o których mowa w ust. 5.
7. Sekretarze Stanu [5] i Podsekretarze Stanu, każdy w zakresie określonym niniejszym zarządzeniem, są upoważnieni, z zastrzeżeniem ust. 9 i 10, do załatwiania spraw w imieniu Ministra, w tym do przyjmowania interesantów w sprawach skarg i wniosków.
8. Pisma przedkładane do podpisu Ministra są parafowane przez właściwego merytorycznie kierującego komórką organizacyjną Ministerstwa oraz akceptowane przez członka kierownictwa Ministerstwa nadzorującego właściwą merytorycznie komórkę organizacyjną. Pisma, o których mowa w ust. 5-6, są przygotowywane na blankiecie Ministra i parafowane przez właściwego merytorycznie kierującego komórką organizacyjną Ministerstwa.
9. Wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń, udzielanie odpowiedzi na skargi przewidziane w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (Dz. U. z 2023 r. poz. 1634, 1705 i 1860), wnoszenie środków odwoławczych oraz innych pism procesowych w postępowaniach przed sądami administracyjnymi, sądami powszechnymi oraz Sądem Najwyższym, a także pism przedsądowych w sprawach cywilnych i pism w postępowaniu egzekucyjnym, wymaga odrębnego upoważnienia.
10. Złożenie przez Sekretarzy Stanu [6] i Podsekretarzy Stanu oświadczenia woli w imieniu Ministra wymaga uprzedniego uzyskania pełnomocnictwa w formie przewidzianej prawem.
§ 3. 1. Sekretarze Stanu [7] , Podsekretarze Stanu i Dyrektor Generalny realizują politykę ustaloną przez Radę Ministrów i Ministra, podejmują w imieniu Ministra decyzje zgodne ze wskazanym przez Ministra kierunkiem rozstrzygnięcia oraz będące realizacją ustalonej polityki.
2. Sekretarze Stanu [8] i Podsekretarze Stanu, w zakresie swojej właściwości, dokonują kontroli zgodności aktów prawa miejscowego z polityką Rady Ministrów.
3. Sekretarze Stanu [9] , Podsekretarze Stanu, Dyrektor Generalny i Szef Gabinetu Politycznego Ministra współdziałają w realizacji ustawowych zadań Ministra przez:
1) uzgadnianie podejmowanych inicjatyw;
2) wzajemne informowanie się o kluczowych zagadnieniach wchodzących w zakres ich obowiązków oraz kierunkowych rozstrzygnięciach.
4. Sekretarze Stanu [10] , Podsekretarze Stanu, Dyrektor Generalny i Szef Gabinetu Politycznego Ministra przedkładają pozostałym członkom kierownictwa Ministerstwa dokumenty w sprawach wymagających rozstrzygnięć oraz informacje i propozycje w innych ważnych sprawach.
5. Sekretarze Stanu [11] i Podsekretarze Stanu w zakresie swojej właściwości realizują zadania:
1) wynikające z nadzoru Ministra nad organami i jednostkami organizacyjnymi podległymi Ministrowi lub przez niego nadzorowanymi;
2) związane ze współpracą międzynarodową, w tym z członkostwem Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej i organizacjach międzynarodowych.
6. Sekretarze Stanu [12] , Podsekretarze Stanu i Dyrektor Generalny wykonują powierzone im zadania przy pomocy kierujących komórkami organizacyjnymi Ministerstwa.
§ 3a. [13] Sekretarz Stanu Maciej Lasek (MML):
1) z upoważnienia Ministra podejmuje decyzje i zajmuje stanowisko w sprawach lotnictwa;
2) wykonuje zadania Pełnomocnika Rządu do spraw Centralnego Portu Komunikacyjnego, określone w ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o Centralnym Porcie Komunikacyjnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 545 i 834) oraz w ustawie z dnia 22 lipca 2022 r. o usprawnieniu procesu inwestycyjnego Centralnego Portu Komunikacyjnego (Dz. U. poz. 1846);
3) jako Pełnomocnik Rządu do spraw Centralnego Portu Komunikacyjnego:
a) wykonuje zadania dotyczące uprawnień oraz obowiązków wynikających z posiadanych przez Skarb Państwa praw z udziałów w spółce Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o.,
b) może, w porozumieniu z Ministrem, przedstawiać Radzie Ministrów analizy, oceny i wnioski związane z zakresem jego działania;
4) w imieniu Ministra sprawuje nadzór nad:
a) Prezesem Urzędu Lotnictwa Cywilnego,
b) Polską Agencją Żeglugi Powietrznej;
5) wykonuje zadania Ministra w stosunku do Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych;
6) sprawuje merytoryczny nadzór nad realizacją zadań przez:
a) Departament Lotnictwa (DL),
b) Biuro Pełnomocnika Rządu do spraw Centralnego Portu Komunikacyjnego (BPCPK).
§ 4. Sekretarz Stanu Arkadiusz Marchewka (MAM):
1) z upoważnienia Ministra podejmuje decyzje i zajmuje stanowisko w sprawach:
a) gospodarki morskiej,
b) gospodarki wodnej w zakresie:
- kontroli gospodarowania wodami w stosunku do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Warszawie zwanego dalej „Wodami Polskimi”,
- wydawania dla Wód Polskich decyzji administracyjnych wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478, 1688, 1890, 1963 i 2029),
- opiniowania i uzgadniania warunków realizacji przedsięwzięć, mogących znacząco oddziaływać na środowisko, dla których inwestorem są Wody Polskie,
c) żeglugi śródlądowej,
d) edukacji morskiej oraz wyższego szkolnictwa morskiego;
2) w imieniu Ministra sprawuje nadzór nad:
a) Centralną Morską Komisją Egzaminacyjną,
b) Izbą Morską w Gdańsku z siedzibą w Gdyni,
c) Izbą Morską w Szczecinie,
d) Morską Służbą Poszukiwania i Ratownictwa w Gdyni,
e) Odwoławczą Izbą Morską w Gdańsku z siedzibą w Gdyni,
f) urzędami morskimi,
g) urzędami żeglugi śródlądowej,
h) uczelniami morskimi w rozumieniu art. 433 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r. poz. 742, 1088, 1234, 1672, 1872 i 2005),
i) szkołami ponadpodstawowymi, które są prowadzone przez Ministra;
3) wykonuje zadania Ministra w stosunku do Państwowej Komisji Badania Wypadków Morskich;
4) reprezentuje Ministra w Zespole do spraw Semestru Europejskiego;
5) sprawuje merytoryczny nadzór nad realizacją zadań przez:
a) Departament Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej (DGMiZS),
b) Departament Edukacji Morskiej (DEM),
c) Departament Orzecznictwa i Kontroli Gospodarowania Wodami (DOK).
§ 5. Podsekretarz Stanu Piotr Malepszak (MPM):
1) z upoważnienia Ministra podejmuje decyzje i zajmuje stanowisko w sprawach:
a) kolejnictwa,
b) polityki transportowej państwa oraz zadań w zakresie monitorowania programów infrastrukturalnych wdrażanych przy wsparciu środków z funduszy europejskich w sektorze transportu;
2) w imieniu Ministra wykonuje zadania instytucji odpowiedzialnej za realizację reformy oraz instytucji odpowiedzialnej za realizację inwestycji w rozumieniu art. 14lg i art.14lh ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2023 r. poz. 1259 i 1273), w zakresie Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności;
3) odpowiada za koordynację spraw parlamentarnych, w tym współpracę z Sejmem i Senatem;
4) reprezentuje Ministra w Komitecie do Spraw Europejskich;
5) w imieniu Ministra sprawuje nadzór nad:
a) Instytutem Kolejnictwa w Warszawie,
b) (uchylona)
c) Centrum Unijnych Projektów Transportowych w Warszawie;
6) sprawuje merytoryczny nadzór nad realizacją zadań przez:
a) Departament Kolejnictwa (DTK),
b) Departament Strategii Transportu (DST).
§ 6. Podsekretarz Stanu Przemysław Koperski (MPK):
1) z upoważnienia Ministra podejmuje decyzje i zajmuje stanowisko w sprawach:
a) opracowywania i realizacji budżetu państwa w częściach, których dysponentem jest Minister,
b) gospodarki wodnej z wyłączeniem spraw:
- kontroli gospodarowania wodami w stosunku do Wód Polskich, o których mowa w § 4 pkt 1 lit. b tiret pierwsze,
- wydawania dla Wód Polskich decyzji administracyjnych wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne, o których mowa w § 4 pkt 1 lit. b tiret drugie,
- opiniowania i uzgadniania warunków realizacji przedsięwzięć, mogących znacząco oddziaływać na środowisko, dla których inwestorem są Wody Polskie, o których mowa w § 4 pkt 1 lit. b tiret trzecie;
2) reprezentuje Ministra w:
a) Komitecie Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji,
b) Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego;
3) w imieniu Ministra sprawuje nadzór nad:
a) Instytutem Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowym Instytutem Badawczym w Warszawie,
b) Wodami Polskimi;
4) sprawuje merytoryczny nadzór nad realizacją zadań przez:
a) Departament Budżetu (DBI),
b) Departament Gospodarki Wodnej (DGW).
§ 7. Podsekretarz Stanu Paweł Gancarz (MPG):
1) z upoważnienia Ministra podejmuje decyzje i zajmuje stanowisko w sprawach:
a) bezpieczeństwa ruchu drogowego,
b) dróg publicznych,
c) transportu drogowego;
2) reprezentuje Ministra w Stałym Komitecie Rady Ministrów;
3) w imieniu Ministra sprawuje nadzór nad:
a) Generalnym Dyrektorem Dróg Krajowych i Autostrad,
b) Głównym Inspektorem Transportu Drogowego,
c) Instytutem Badawczym Dróg i Mostów w Warszawie,
d) Instytutem Transportu Samochodowego w Warszawie,
e) Transportowym Dozorem Technicznym w Warszawie;
4) sprawuje merytoryczny nadzór nad realizacją zadań przez:
a) Departament Dróg Publicznych (DDP),
b) Departament Transportu Drogowego (DTD),
c) Sekretariat Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (SKR).
§ 8. Dyrektor Generalny:
1) zapewnia funkcjonowanie, warunki działania, organizację pracy oraz realizuje politykę personalną Ministerstwa na podstawie i w zakresie określonym ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2022 r. poz. 1691 oraz 2023 r. poz. 1195 i 1598);
2) wykonuje kompetencje kierownika zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 i 1720);
3) odpowiada za nadzorowanie spraw dotyczących:
a) środków budżetu państwa dysponenta trzeciego stopnia w częściach, których dysponentem jest Minister,
b) informatyzacji Ministerstwa,
c) zarządzania kryzysowego, spraw obronnych i ochrony informacji niejawnych,
d) audytu i kontroli w działach administracji rządowej kierowanych przez Ministra,
e) wykonywania kontroli realizacji reformy oraz sporządzenia dokumentacji zawierającej wyniki kontroli, a także innych kontroli związanych z realizacją zadań w ramach Krajowego Programu Odbudowy i Zwiększania Odporności z wyłączeniem zadań kontrolnych właściwych dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych;
4) sprawuje merytoryczny nadzór nad realizacją zadań przez:
a) Biuro Administracyjno-Finansowe (BAF),
b) Biuro Dyrektora Generalnego (BDG),
c) Biuro Zarządzania Kryzysowego (BZK),
d) Departament Kontroli (DK).
§ 9. 1. Do zakresu działania Gabinetu Politycznego Ministra należy:
1) realizacja zadań, powierzonych przez Ministra, dotyczących współdziałania z organami władzy ustawodawczej, administracji rządowej i samorządu terytorialnego, partii politycznych, związków zawodowych i organizacji społecznych;
2) dokonywanie, na polecenie Ministra, oceny merytorycznej i formalnej materiałów przedkładanych Ministrowi.
2. Szczegółowe zadania Gabinetu Politycznego Ministra ustala Minister.
§ 10. 1. [14] Ministra w czasie nieobecności zastępuje, w tym podpisuje pisma, o których mowa w § 2 ust. 1, Sekretarz Stanu Arkadiusz Marchewka.
2. [15] W przypadku jednoczesnej nieobecności Ministra oraz Sekretarza Stanu Arkadiusza Marchewki, Ministra zastępuje, w tym podpisuje pisma, o których mowa w § 2 ust. 1, Sekretarz Stanu Maciej Lasek.
3. [16] W przypadku jednoczesnej nieobecności Ministra oraz Sekretarza Stanu Arkadiusza Marchewki i Sekretarza Stanu Macieja Laska, Ministra zastępuje, w tym podpisuje pisma, o których mowa w § 2 ust. 1, Podsekretarz Stanu Piotr Malepszak.
4. [17] W przypadku jednoczesnej nieobecności Ministra oraz Sekretarza Stanu Arkadiusza Marchewki, Sekretarza Stanu Macieja Laska oraz Podsekretarza Stanu Piotra Malepszaka, Ministra zastępuje, w tym podpisuje pisma, o których mowa w § 2 ust. 1, Podsekretarz Stanu Przemysław Koperski.
5. [18] W przypadkach nieobecności Sekretarzy Stanu i Podsekretarzy Stanu zastępstwa odbywają się według następujących zasad:
1) Sekretarza Stanu Arkadiusza Marchewkę w czasie nieobecności zastępuje Sekretarz Stanu Maciej Lasek;
2) Sekretarza Stanu Macieja Laska w czasie nieobecności zastępuje Podsekretarz Stanu Piotr Malepszak;
3) Podsekretarza Stanu Piotra Malepszaka w czasie nieobecności zastępuje Podsekretarz Stanu Przemysław Koperski;
4) Podsekretarza Stanu Przemysława Koperskiego w czasie nieobecności zastępuje Podsekretarz Stanu Piotr Malepszak.
6. W przypadku jednoczesnej nieobecności osób zastępujących wymienionych w ust. 5, decyzję o zastępstwie czasowym podejmuje Minister.
7. Dyrektora Generalnego w czasie nieobecności zastępuje Dyrektor Biura Dyrektora Generalnego.
8. W przypadku jednoczesnej nieobecności Dyrektora Generalnego i Dyrektora Biura Dyrektora Generalnego, Dyrektora Generalnego zastępuje osoba wyznaczona przez Dyrektora Generalnego w uzgodnieniu z Ministrem.
9. Biuro Ministra niezwłocznie zawiadamia członków kierownictwa Ministerstwa o nieobecnościach Ministra, Sekretarzy Stanu [19] , Podsekretarzy Stanu i Dyrektora Generalnego oraz o zastępstwach, w przypadkach określonych w ust. 6 i 8.
§ 11. Minister może zlecić Sekretarzom Stanu [20] , Podsekretarzom Stanu i Dyrektorowi Generalnemu inne zadania niż określone dla nich w niniejszym zarządzeniu.
§ 12. Spory i wątpliwości kompetencyjne związane z realizacją zadań przez Sekretarzy Stanu [21] , Podsekretarzy Stanu i Dyrektora Generalnego rozstrzyga Minister.
§ 13. Traci moc zarządzenie nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 28 listopada 2022 r. w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz. Urz. Min. Inf. poz. 37).
§ 14. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.
1) Minister Infrastruktury kieruje działem administracji rządowej: gospodarka morska, gospodarka wodna, transport i żegluga śródlądowa, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2023 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Infrastruktury (Dz. U. poz. 2725).
[1] § 1 pkt 2 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[2] § 1 pkt 3 lit. d) uchylona przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[3] § 2 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[4] § 2 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[5] § 2 ust. 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[6] § 2 ust. 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[7] § 3 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[8] § 3 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[9] § 3 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[10] § 3 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[11] § 3 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[12] § 3 ust. 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[13] § 3a dodany przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[14] § 10 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[15] § 10 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[16] § 10 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[17] § 10 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[18] § 10 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[19] § 10 ust. 9 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[20] § 11 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.
[21] § 12 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie ustalenia podziału pracy w kierownictwie Ministerstwa Infrastruktury (Dz.Urz.MI. poz. 34). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2024 r.