Akt prawny
Alerty
Porozumienie Prezydenta Miasta Zielona Góra
z dnia 27 lutego 2015r.
zawarty pomiędzy
Miastem Zielona Góra z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 22, reprezentowanym przez:
Janusza Kubickiego-Prezydenta Miasta Zielona Góra
przy kontrasygnacie Emilii Wojtuściszyn-Skarbnika Miasta Zielona Góra
a Powiatem Zielonogórskim z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5, reprezentowanym przez Zarząd Powiatu Zielonogórskiego w imieniu, którego działa:
Dariusz Wróblewski-Starosta Powiatu Zielonogórskiego
Waldemar Kotlarski-Wicestarosta Powiatu Zielonogórskiego
przy kontrasygnacie Edyty Dwojak-Skarbnika Powiatu Zielonogórskiego
łącznie zwanymi Stronami.
§ 1. W Porozumieniu z dnia 23 grudnia 2014 roku w sprawie powierzenia zadań z zakresu geodezji i kartografii (Dz. Urz. Woj. Lubus. z 2015 roku poz. 97) § 5 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
Wpływy za opłaty, o których mowa w ust. 1 będą przekazywane na konto Urzędu Miasta Zielona Góra, razem z zestawieniem tych wpływów dwa razy w miesiącu, za okresy rozliczeniowe od 1 do 15 dnia każdego miesiąca i od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca, nie później niż w terminie do 5 dni po każdym okresie rozliczeniowym.".
§ 2. Pozostałe postanowienia Porozumienia pozostają bez zmian.
§ 3. Aneks sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.
§ 4. Aneks wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.
Starosta Powiatu Zielonogórskiego
| Prezydent Miasta Zielona Góra
|