Akt prawny
Alerty
Uchwała nr 40/15 Rady Gminy Opatówek
z dnia 31 marca 2015r.
w sprawie zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Opatówek
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 15, art. 40 ust. 1 i art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 594 z późniejszymi zmianami) i art. 4 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późniejszymi zmianami) Rada Gminy Opatówek uchwala, co następuje:
§ 1. W Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Opatówek wprowadza się następujące zmiany:
1. §10 pkt. 1 otrzymuje brzmienie: częstotliwość odbioru poszczególnych frakcji odpadów:
I. zabudowa jednorodzinna:
a) frakcja zmieszana, co dwa tygodnie,
b) odpady selektywnie zebrane raz w miesiącu,
c) odpady zielone w okresie od 1 kwietnia do 1 października co dwa tygodnie - worki na odpady zapewnia właściciel nieruchomości na własny koszt (odbiór 1 worek na 2 tygodnie o poj. 120 l.)
d) popiół w okresie od 1-go listopada do 31 marca - jeden raz w miesiącu (maksymalnie 2 pojemniki do gromadzenia tego odpadu). Wyposażenie w dodatkowy pojemnik na popiół z palenisk domowych zapewnia właściciel nieruchomości w przypadku niewystarczającego pojemnika na odpady zmieszane. Właściciel nieruchomości zobowiązany jest dokonać zgłoszenia w/w pojemników firmie świadczącej usługi odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Opatówek.
II. zabudowa wielorodzinna:
a) frakcja zmieszana co tydzień
b) odpady selektywnie zebrane raz w miesiącu
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Opatówek.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego.
Przewodniczący Rady Gminy |