-
Artykułz dnia 06.12.2024Prawa konsumenta nie tylko od święta06.12.2024
-
Artykułz dnia 11.06.2024Jak się przygotować do sprzedaży online11.06.2024
-
Artykułz dnia 23.04.2024Kupowanie opinii o produkcie lub usłudze firmy naraża ją na kłopoty23.04.2024
-
Artykułz dnia 13.02.2024Zmiana ceny usługi subskrypcji jest możliwa tylko za zgodą konsumenta13.02.2024
-
Artykułz dnia 07.11.2023Manipulacje na platformach internetowych są ryzykowne07.11.2023
-
Artykułz dnia 03.10.2023Jak prawidłowo informować konsumenta o cenie towaru lub usługi03.10.2023
-
Artykułz dnia 11.07.2023Pół roku dyrektywy Omnibus i koniec taryfy ulgowej11.07.2023
-
Artykułz dnia 13.06.2023Wytyczne prezesa UOKiK, czyli jak informować o obniżkach cen13.06.2023
-
Artykułz dnia 15.05.2023Omnibusowe ceny nie przestają budzić wątpliwości15.05.2023
-
ArtykułaktualnySprzedaż przez Internet - Dyrektywa Omnibus - Dyrektywa Cyfrowa - Dyrektywa Towarowa03.03.2023
-
Artykułz dnia 22.01.2023Prawo konsumenckie: dyrektywa Omnibus wprowadza nowy ład22.01.2023
-
Artykułz dnia 17.01.2023Prezes UOKiK sprawdza, jak firmy stosują Omnibus17.01.2023
-
Artykułz dnia 20.12.2022Prawo konsumenckie: dyrektywy towarowa i cyfrowa20.12.2022
-
Artykułz dnia 27.10.2022Burzliwe dyskusje o ochronie konsumentów27.10.2022
-
Artykułz dnia 21.09.2022Rozsądek podpowiada, żeby te projekty procedować łącznie21.09.2022
-
Artykułz dnia 20.07.2022Firmy proszą o więcej czasu na dostosowanie się do Omnibusa20.07.2022
-
Artykułz dnia 03.06.2022Dyrektywa Omnibus. Co się zmieni dla sprzedawców i producentów03.06.2022
-
Artykułz dnia 26.05.2022Konsument z lepszą ochroną, ale jeszcze nie teraz26.05.2022
-
Artykułz dnia 24.05.2022Dyrektywa Omnibus wymusi porządki w handlowych promocjach w interesie konsumentów. Teraz czas na polskie prawo24.05.2022
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
