Dziennik Gazeta Prawna 181/2022 z 19.09.2022 [dodatek: Dziennik Gazeta Prawna, str. 11]
Artykuł
z dnia 19.09.2022
Data publikacji: 19.09.2022
prezentacja
Zwycięzcy Cyfrowych Rewolucji odebrali nagrody
Firmy Mroomy i Planteon zostały zwycięzcami 3. edycji Cyfrowych Rewolucji mBanku. Wręczeniu nagród towarzyszyła konferencja poświęcona przyszłości e-commerce.

Cyfrowe Rewolucje to kampania społeczna mBanku, która ma wesprzeć przedsiębiorców w rozwijaniu działań w sieci. Wystartowała w czerwcu 2020 r. w reakcji na pandemię, by pomóc firmom przetrwać i przenieść biznes do internetu. Polega na przykazywaniu wiedzy i doświadczeń poprzez organizację webinarów, konferencji, prezentacji case studies. Materiały edukacyjne gromadzone są na stronie www.cyfrowerewolucje.pl. Może z nich skorzystać każdy, nie tylko klient mBanku. Ważną częścią kampanii jest również konkurs promujący innowacyjne firmy. Dobiegła końca 3. edycja projektu.




