Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2022-12-27

Wzmocnienie kupujących będzie wyzwaniem dla firm

Oferty na Black Friday mogą stać się naprawdę atrakcyjne, zepsutą grę wideo będzie można zwrócić, a w sieci przerzedzą się fałszywe opinie o produktach. Od nowego roku zaczynają obowiązywać przepisy dotyczące konsumentów

Dyrektywy Omnibus, cyfrowa i towarowa - implementacje tych trzech unijnych aktów prawnych wejdą w życie od 1 stycznia 2023 r. Firmy mają więc już niewiele czasu na dostosowanie swoich praktyk biznesowych i procedur do nowych regulacji. A zmian jest wiele: od zasad organizowania promocji przez obowiązki informacyjne dla e-sklepów po wcześniej niespotykane możliwości kwestionowania usług i treści cyfrowych.

Dodatkowo zaczną też obowiązywać przepisy opracowane przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, które dla branży sprzedaży bezpośredniej będą istnym trzęsieniem ziemi.

Koniec fałszywych promocji

„Megaobniżki z okazji Black Friday”, „Wietrzenie magazynów na Black Week”, „Najniższe ceny w Cyber Monday” - takie hasła często mają mało wspólnego z rzeczywistością. Część firm zawyża ceny kilka dni przed okresami wyprzedaży, żeby później je obniżyć do stanu początkowego i przekonywać klientów, że przygotowano dla nich atrakcyjną ofertę.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00