debata
Realne zalety sztucznej inteligencji
Cyfrowe narzędzia stają się coraz bardziej przydatne, rodzą się jednak wyzwania natury prawnej – ocenili uczestnicy debaty „Jak AI zmienia obsługę klienta”
Czy można mówić o rewolucji na rynku AI w ostatnich latach?

KRZYSZTOF KWIATKOWSKI NEUCA
KRZYSZTOF KWIATKOWSKI NEUCA
Krzysztof Kwiatkowski: Kontakt z botem przypomina dzisiaj najczęściej naturalną rozmowę prowadzoną z żywym człowiekiem
Nastąpił znaczący rozwój modeli uczenia maszynowego, zoptymalizowano algorytmy wykorzystywane w tych procesach. Ogromne znaczenie ma również wzrost mocy obliczeniowej niezbędnej do przyspieszenia rozwoju AI. To przekłada się na upowszechnianie AI. Dziś już nikogo nie dziwi uzyskiwanie informacji za pomocą chata GPT.

MICHAŁ TORZEWICZ PRODUCT OWNER VOICEBOT ASSECO (VB), ASSECO POLAND
MICHAŁ TORZEWICZ PRODUCT OWNER VOICEBOT ASSECO (VB), ASSECO POLAND
Michał Torzewicz: Voiceboty chcą mieć szpitale, banki, firmy ubezpieczeniowe, operatorzy telekomunikacyjni itp.
Idziemy w kierunku kompleksowości rozwiązań. Czyli takich, gdzie wystarczy głośno powiedzieć, by „maszyna” zamówiła ubera, sprawdziła, co mamy w lodówce na śniadanie, i włączyła ekspres, by kawa była gotowa za 20 min. Na razie to pieśń przyszłości, ale są już pojedyncze rozwiązania, które sprawiają, że staje się ona coraz bardziej realna. Różne urządzenia otrzymują dostęp do coraz szerszego kontentu. Komputery są w stanie przetwarzać coraz więcej danych. Do tego AI ma własny głos.





