comment
Porada
Data publikacji: 2012-08-10
Obowiązkowe ubezpieczenie OC dla biura rachunkowego
PYTANIE
Jestem właścicielem biura rachunkowego. Posiadam certyfikat MF uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Faktycznie prowadzę wyłącznie podatkowe księgi przychodów i rozchodów (nie prowadzę pełnych ksiąg rachunkowych). Ponieważ uzyskuję rozbieżne i niejednoznaczne informacje dotyczące wysokości obligatoryjnej sumy ubezpieczenia OC, proszę o informację, czy w moim przypadku powinienem zawrzeć umowę ubezpieczenia OC na 5000 euro czy 10 000 euro? Zaznaczam, że chciałbym podpisać umowę ubezpieczenia OC na możliwie najniższą sumę.
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right