Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2017-05-15

Zgłoszenia aktualizacyjne NIP na portalu podatkowym

Celem zmiany rozporządzenia w sprawie zakresu i warunków korzystania z portalu podatkowego jest poszerzenie z dniem 1 czerwca 2017 r. zakresu korzystania z portalu podatkowego. Dzięki zmianie portal podatkowy został udostępniony szerszej grupie podmiotów poprzez umożliwienie im składania za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgłoszeń aktualizacyjnych oraz wniosków, o których mowa w ustawie o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników (wniosków o wydanie przez naczelnika urzędu skarbowego zaświadczenia o nadaniu NIP i informacji o nadanym NIP). Zmiana ta ułatwi dokonywanie czynności polegających na informowaniu naczelnika urzędu skarbowego o zmianie danych objętych zgłoszeniem identyfikacyjnym oraz występowaniu z wnioskiem o uzyskanie wymienionych zaświadczeń i informacji.

Pobierz pliki wydania
Zobacz także
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00