Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2013-05-22

Obowiązki informacyjne związane ze zmianą danych

Każdą zmianę, która dotyczy używanej przez podatnika kasy rejestrującej, np. zmianę miejsca używania, zmianę serwisu, a także utratę kasy, zaprzestanie jej używania itp., należy zgłosić właściwemu miejscowo naczelnikowi urzędu skarbowego.

1. Zmiana miejsca używania kasy

Miejsce używania kasy rejestrującej jest informacją zgłoszoną przez podatnika naczelnikowi urzędu skarbowego w zawiadomieniu o liczbie kas i miejscu (adresie) ich używania oraz zgłoszeniu danych dotyczących kasy. Każda zmiana tego miejsca powoduje obowiązek poinformowania fiskusa o tym zdarzeniu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00