Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2007-03-15

2. Jak przeprowadzić analizę przychodów ze sprzedaży

Przychody ze sprzedaży są jednym z najważniejszych parametrów decydujących o prosperowaniu firmy. Każdy właściciel dąży do maksymalizacji ich wysokości. Niestety, zazwyczaj ich wielkość znacząco się zmienia w poszczególnych okresach. Utrudnia to wychwycenie trendów czy charakterystycznych stałych wahań, które pozwolą odpowiednio dostosować inne elementy wpływające ostatecznie na wynik finansowy firmy.

Przychody ze sprzedaży wraz z kosztami decydują o wysokości wyniku finansowego. W celu jego maksymalizacji przedsiębiorstwa powinny przeprowadzać analizę przychodów, która dostarcza odpowiedzi na następujące pytania:

l jakie produkty i usługi w największym stopniu wpłynęły na osiągnięty przychód,

l czy w asortymencie istnieją produkty, które obniżają wartość przychodów,

które z przychodów są osiągnięte przy użyciu najmniejszej liczby zasobów,

Pobierz pliki wydania
Pobierz:

PDF
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00