Obowiązek składania oświadczeń majątkowych w samorządzie powiatowym
Pełnię funkcję Kierownika Centrum Aktywizacji Zawodowej w PUP. Planowane jest udzielenie mi przez Starostę Powiatu upoważnienia do podpisywania pism w sprawie sposobów rozpatrzenia wniosków w sprawie: prac interwencyjnych, dotacji dla bezrobotnych, refundacji kosztów utworzenia stanowiska pracy dla bezrobotnego itp. Wszystkie te formy wsparcia realizowane są na podstawie umów cywilno-prawnych, zawieranych pomiędzy Urzędem a podmiotem. Ja nie będę podpisywała tych umów, a jedynie pisma w sprawie ich realizacji. O sposobie rozpatrzenia wniosku podmiot nie jest informowany decyzją, a jedynie pismem, które miałabym podpisać. Czy w tej sytuacji konieczne jest składanie przeze mnie oświadczenia majątkowego, skoro ustawa o samorządzie powiatowym wskazuje, że składają je m. in. osoby podpisujące decyzje administracyjne w imieniu starosty?
