Obowiązki biur rachunkowych zw. z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy

Z tego odcinka szkolenia m.in. dowiesz się:
• od czego zależy sposób weryfikacji i identyfikacji klienta,
• czym różni się identyfikacja klienta, który jest osobą fizyczną od tego, który jest osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej,
• czy osobę upoważnioną przez klienta (np. pełnomocnika spółki) należy weryfikować i w jaki sposób,
• czy obowiązek identyfikacji i weryfikacji jest jednorazowy,
• w jaki sposób rozpoznawać ryzyko prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu przez danego klienta,
• jakie elementy powinna zwierać procedura wewnętrzna biura rachunkowego,
• jak powinna wyglądać procedura anonimowego zgłaszania naruszeń,
• w jaki sposób należy szkolić pracowników,
• co grozi za niewywiązanie się z obowiązków.
• od czego zależy sposób weryfikacji i identyfikacji klienta,
• czym różni się identyfikacja klienta, który jest osobą fizyczną od tego, który jest osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej,
• czy osobę upoważnioną przez klienta (np. pełnomocnika spółki) należy weryfikować i w jaki sposób,
• czy obowiązek identyfikacji i weryfikacji jest jednorazowy,
• w jaki sposób rozpoznawać ryzyko prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu przez danego klienta,
• jakie elementy powinna zwierać procedura wewnętrzna biura rachunkowego,
• jak powinna wyglądać procedura anonimowego zgłaszania naruszeń,
• w jaki sposób należy szkolić pracowników,
• co grozi za niewywiązanie się z obowiązków.
Data dodania: 19.10.2021
Czas: 1 godzina 6 minut 9 sekund
Autor:
Kurs zawiera:
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00




