Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 03-05-2024
Porada aktualna na dzień 03-05-2024
Data publikacji: 2022-05-24

Czy w jednostce samorządowej można zastosować awans wewnętrzny

PROBLEM

Mamy zatrudnioną pracownicę na stanowisku „referent” na pełen etat. Pracownica ukończyła studia podyplomowe i jest w trakcie realizacji kursu pedagogicznego, aby móc objąć stanowisko inspektora ds. bhp. Od lipca 2022 r. chcemy utworzyć stanowisko pracy „starszy inspektor do spraw bhp” i przydzielić tej pracownicy 1/4 etatu jako inspektor, a 3/4 jako referent. Z racji tej, że nie mamy utworzonego jeszcze stanowiska ds. bhp (mamy umowę z firmą zewnętrzną), czy możemy zastosować wobec pracownicy awans wewnętrzny z art. 20 ustawy o pracownikach samorządowych, czy wymagane będzie przeprowadzenie konkursu urzędniczego na stanowisko inspektora ds. bhp? - pyta Czytelniczka z Łodzi.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00