Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 5 października 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL3.4012.235.2021.2.LS
Podstawa opodatkowania towarów sprzedawanych w ramach Programu.
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r. poz. 1540 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 9 lipca 2021 r. (data wpływu 26 lipca 2021 r.), uzupełnionym pismem z dnia 23 sierpnia 2021 r. (data wpływu 30 sierpnia 2021 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie podstawy opodatkowania towarów sprzedawanych w ramach Programu – jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 26 lipca 2021 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie podstawy opodatkowania towarów sprzedawanych w ramach Programu. Wniosek uzupełniono w dniu 30 sierpnia 2021 r. o doprecyzowanie opisu sprawy.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Sp. z o.o. sp. k. (dalej: Wnioskodawca) jest czynnym podatnikiem VAT. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Wnioskodawca prowadzi sprzedaż detaliczną artykułów FMCG (np.: artykuły spożywcze, kosmetyki, chemia gospodarcza, wyroby tytoniowe, alkohole) oraz artykułów przemysłowych (np.: odzież, urządzenia AGD, zabawki) poprzez (1) sieć placówek handlowych (sprzedaż stacjonarna), jak również (2) online (za pośrednictwem sklepu internetowego). Klientami Wnioskodawcy są zarówno osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej (konsumenci), jak i podmioty gospodarcze.
Wnioskodawca daje swoim klientom – konsumentom, będącym osobami fizycznymi, które ukończyły 18 lat, możliwość darmowego pobrania, zainstalowania na urządzeniach mobilnych i korzystania z wielofunkcyjnej aplikacji zakupowej (dalej: Aplikacja). Aby zainstalować Aplikację, klient musi podać swoje imię, nazwisko, datę urodzenia oraz numer telefonu komórkowego i adres mailowy, do których ma ona być przypisana, a także wskazać preferowaną lokalizację sklepu. Opcjonalnie klient może wskazać także płeć, kraj oraz adres zamieszkania. Nie jest wymagane podanie innych danych osobowych, takich jak na przykład numer PESEL.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right