Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 16 marca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-2.4010.689.2021.1.AK

Czy Opłaty za Znaki Towarowe ponoszone przez Wnioskodawcę na rzecz podmiotu powiązanego (Spółki serwisowej) na podstawie zawartych Umów licencyjnych nie podlegają wyłączeniu z kosztów uzyskania przychodów, zgodnie z art. 15e ust. 11 pkt 1 ustawy o CIT?

Szanowni Państwo,

stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego stanu faktycznego w podatku dochodowym od osób prawnych jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

27 grudnia 2021 r. wpłynął Państwa wniosek z 23 grudnia 2021 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy ustalenia, czy określone w stanie faktycznym Opłaty za Znaki Towarowe ponoszone przez Wnioskodawcę na rzecz podmiotu powiązanego (Spółki serwisowej) na podstawie zawartych Umów licencyjnych nie podlegają wyłączeniu z kosztów uzyskania przychodów, zgodnie z art. 15e ust. 11 pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.

Treść wniosku jest następująca:

Opis stanu faktycznego

I. Działalność Wnioskodawcy

X Spółka Akcyjna (dalej: „Wnioskodawca” lub „Spółka”) jest polskim rezydentem podatkowym i posiada nieograniczony obowiązek podatkowy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych od całości osiąganych dochodów, bez względu na miejsce ich osiągania.

Spółka jest częścią międzynarodowej grupy kapitałowej (dalej: „Grupa A”), prowadzącej (…) oznaczone różnymi markami, wchodzącymi w skład jednej sieci (…) (dalej: „sieć (…) A”).

Grupa A posiada wieloletnie doświadczenie związane z prowadzeniem, zarządzaniem i promocją (…), utrzymaniem klientów oraz tworzeniem globalnych kampanii reklamowych, a poszczególne marki (…) wchodzących w skład sieci (…) A (…).

Spółka prowadzi działalność (…) na terytorium Polski i poza jej granicami. Działalność ta polega na świadczeniu usług (…) dla klientów we własnym imieniu w ramach sieci (…) A (niezależnie od faktycznego tytułu prawnego Spółki do poszczególnych nieruchomości (…)).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00