Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 29-03-2024 info
TEMATY:
Porada aktualna na dzień 29-03-2024 info
TEMATY:
Data publikacji: 2022-10-18

W jaki sposób pracodawca ma poinformować pracowników o podpisaniu umowy o prowadzenie i zarządzanie PPK

PROBLEM

Firma rozpoczęła działalność gospodarczą w czerwcu tego roku, od lipca sukcesywnie zatrudnia pracowników. Na chwilę obecną jest małą firmą zatrudniającą 27 pracowników. W jaki sposób pracodawca ma poinformować pracowników o podpisaniu umowy o prowadzenie i zarządzanie PPK? Czy wybór instytucji pracodawca musi ustalić z przedstawicielem pracowników (jeżeli tak, to w jaki sposób należy go wytypować) czy też wyboru może dokonać sam i poinformować pracowników (jeżeli tak, to w jaki sposób: ustnie czy pisemnie)? Czy wywieszając obwieszczenie o systemie i rozkładzie czasu pracy powinnam zebrać podpisy od pracowników o zapoznaniu się z treścią?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00