Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 21 października 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP4-2.4012.356.2022.2.WH

Usługi w postaci przeprowadzenia wykładu eksperckiego z zakresu e-marketingu w ramach kursu „e-przedsiębiorczość” będą podlegały opodatkowaniu z zastosowaniem właściwej stawki podatku.

Interpretacja indywidualna

– stanowisko prawidłowe

Szanowna Pani,

stwierdzam, że Pani stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego stanu faktycznego jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

21 lipca 2022 r. wpłynął Pani wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy opodatkowania świadczonych usług w postaci przeprowadzenia wykładu eksperckiego z zakresu e-marketingu.  Uzupełniła go Pani – w odpowiedzi na wezwanie – pismem z 26 września 2022 r. (wpływ 18 października 2022 r.).

Treść wniosku jest następująca:

Opis stanu faktycznego

Prowadzi Pani działalność gospodarczą jako osoba fizyczna i jest podatnikiem zarejestrowanym jako podatnik VAT czynny.

Z otrzymanych od Uniwersytetu (…) (dalej „(…)") informacji wynika, że w (…) realizowany jest Projekt (…) - Kompleksowy Program Rozwoju Uniwersytetu (…) (…). Jest to program zintegrowanych działań na rzecz rozwoju uczelni prowadzony od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2023 r. w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.

Przyznane dofinansowanie jest przeznaczone na działania wspierające rozwój uczelni w sposób kompleksowy. Podstawowym założeniem projektu jest zintegrowanie różnych aspektów działalności uczelni we współpracy z jej otoczeniem oraz tworzenie nowych programów kształcenia dopasowanych do potrzeb poszczególnych grup odbiorców projektu - studentów, doktorantów, nauczycieli akademickich, kadry zarządzającej i pracowników administracji.

Wdrażane zadania mają doprowadzić do wypracowania i wdrożenia mechanizmów ukierunkowanych na doskonałość dydaktyczną oraz doskonalenie procesów zarządzania uczelnią.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00