Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 18-04-2024
Porada aktualna na dzień 18-04-2024
Data publikacji: 2023-03-23

Jak rozliczyć koszty związane z kontraktem menedżerskim u osoby, która w jednym miesiącu zarobiła mniej niż one wynoszą

Mamy osobę zatrudnioną na kontrakcie menedżerskim. W związku z tym liczymy jej koszty w wysokości 250 zł miesięcznie. W jednym z miesięcy osoba ta zarobiła tylko 100 zł. Co w takim przypadku zrobić z kosztami?

Jeśli mamy do czynienia z podatnikiem zarabiającym na podstawie kontraktu menedżerskiego, to przysługujące mu koszty w wysokości 250 zł miesięcznie możemy uwzględnić jedynie w wysokości uzyskanego w danym miesiącu przychodu. Jeżeli zatem taka osoba zarobiła 100 zł, to płatnik może jej odliczyć tylko 100 zł kosztów.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00