Jaka stawka ryczałtu dla usług wspierających influencerów w sprzedaży usług coachingowych
PROBLEM
Podatnik pracuje jako Growth Operator - specjalista od skalowania biznesów online, ze szczególnym uwzględnieniem rynku usług edukacyjnych. Współpracuje z influencerami, którzy chcą zmonetyzować swoje umiejętności poprzez nauczanie innych. W moim przypadku są to osoby działające w branży tradingu. Bierze pełną odpowiedzialność za cały proces tworzenia i sprzedaży oferty coachingowej: buduje kompletny system marketingowo-sprzedażowy, tworzy lejki sprzedażowe, przygotowuje i prowadzi kampanie reklamowe online, pomaga w strategii cenowej, ofercie i pozycjonowaniu, a także wspiera w skalowaniu działań. Podsumowując - pomaga ekspertom i influencerom z branży tradingowej sprzedawać ich wiedzę w formie usług coachingowych online, tworząc dla nich kompletne systemy sprzedażowe i marketingowe. Jaka stawka ryczałtu byłaby w tym przypadku odpowiednia?
