Interpretacja indywidualna z dnia 1 grudnia 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-1.4011.487.2024.10.MAP
Wpłata podatku w formie przelewu z odpowiednim opisem jego przeznaczenia (PPE) w ustawowym terminie może być uznana za skuteczne oświadczenie woli podatnika o wyborze opodatkowania w formie zryczałtowanego podatku dochodowego.
Interpretacja indywidualna po wyroku sądu – stanowisko prawidłowe
Szanowny Panie,
1.ponownie rozpatruję sprawę Pana wniosku z 17 czerwca 2024 r. o wydanie interpretacji indywidualnej – uwzględniam przy tym wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnegow Gliwicach z 25 czerwca 2025 r. sygn. akt I SA/Gl 1486/24 (data doręczenia prawomocnego orzeczenia 4 września 2025 r.) i
2.stwierdzam, że Pana stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego stanu faktycznego w zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne dotyczącego potwierdzenia skuteczności wyboru formy opodatkowania–jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
17 czerwca 2024 r. wpłynął Pana wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej w zakresie zryczałtowanego podatku dochodowego od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne, który dotyczy potwierdzenia skuteczności wyboru formy opodatkowania. Treść wniosku jest następująca:
Opis stanu faktycznego
Rozpoczął Pan prowadzenie pozarolniczej działalności gospodarczej 7 lutego 2022 r. Głównym przedmiotem prowadzonej działalności gospodarczej jest świadczenie usług z zakresu obróbki mechanicznej elementów metalowych. Działalność jest wykonywana samodzielnie przez Pana. W 2022 r. nie korzystał Pan z opodatkowania w formie karty podatkowej. Nie znajdują do Pana zastosowania wyłączenia z opodatkowania ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych określone w art. 8 ust. 1 u.z.p.d. Nie uzyskuje Pan również przychodów ze sprzedaży towarów handlowych lub wyrobów lub ze świadczenia usług na rzecz byłego lub obecnego pracodawcy.
Pierwszy przychód z prowadzonej działalności gospodarczej osiągnął Pan w lutym 2022 r. W związku z tym 18 marca 2022 r. obliczył Pan ryczałt od przychodów ewidencjonowanych za luty 2022 r., stosując odpowiednią stawkę ryczałtu, i wpłacił go Pan na rachunek właściwego urzędu skarbowego. Ryczałt został opłacony w formie przelewu podatkowego. Jednocześnie na poleceniu przelewu wskazał Pan symbol formularza/tytuł płatności - PPE - jako właściwy wyłącznie dla zryczałtowanego podatku dochodowego od przychodów ewidencjonowanych.
Był Pan przekonany, że tak złożone przez Pana oświadczenie woli o wyborze formy opodatkowania jest wystarczające w rozumieniu ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne. Nie składał Pan żadnej dodatkowej deklaracji. Opłacał Pan ryczałt od przychodów ewidencjonowanych za każdy kolejny miesiąc roku podatkowego 2022 w ten sam sposób, tj. w formie przelewu podatkowego oznaczonego symbolem formularza PPE. Wysokość wpłacanego przez Pana ryczałtu nie była kwestionowana przez organy podatkowe.
Pytanie
1.Czy skutecznie złożył Pan oświadczenie o wyborze opodatkowania w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych w rozumieniu przepisu art. 9 ust. 1 u.z.p.d.?
2.Czy jest Pan uprawniony do opodatkowania przychodów osiągniętych w 2022 r. z pozarolniczej działalności gospodarczej w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych?
Pana stanowisko w sprawie
Ad 1.
Pana zdaniem, skutecznie złożył Pan oświadczenie o wyborze opodatkowania przychodów w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.
Zgodnie z art. 9 ust. 1 ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne (dalej „u.z.p.d.”), sporządzone na piśmie oświadczenie o wyborze opodatkowania przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych na dany rok podatkowy podatnik składa naczelnikowi urzędu skarbowego właściwemu według miejsca zamieszkania podatnika, a w przypadku przedsiębiorstwa w spadku - według ostatniego miejsca zamieszkania zmarłego przedsiębiorcy, do 20 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym osiągnął pierwszy przychód z tego tytułu w roku podatkowym, albo do końca roku podatkowego, jeżeli pierwszy taki przychód osiągnął w grudniu roku podatkowego.
Dla wypełnienia dyspozycji normy prawnej wynikającej z tego przepisu konieczne są zatem:
·złożenie organowi podatkowemu oświadczenia woli o wyborze sposobu opodatkowania,
·sporządzenie tego oświadczenia na piśmie,
·zachowanie terminu do jego złożenia.
W myśl art. 60 Kodeksu cywilnego (dalej: „K.c.”), z zastrzeżeniem wyjątków w ustawie przewidzianych, wola osoby dokonującej czynności prawnej może być wyrażona przez każde zachowanie się tej osoby, które ujawnia jej wolę w sposób dostateczny, w tym również przez ujawnienie tej woli w postaci elektronicznej (oświadczenie woli). Zgodnie z art. 60 K.c., oświadczeniem woli jest każde zachowanie się osoby, które ujawnia jej wolę w sposób dostateczny, w tym również przez ujawnienie tej woli w postaci elektronicznej, a więc - ujmując rzecz skrótowo - zachowanie dostatecznie ujawniające wolę. (R. Trzaskowski (w:) Kodeks cywilny. Komentarz. Tom I. Część ogólna, cz. 2 (art. 56-125), red. J. Gudowski, Warszawa 2021, art. 60.)
W świetle powyższego uznać należy, że złożył Pan w tytule przelewu oświadczenie woli, zgodnie z którym Pana wpłatę należy zarachować na ryczałt od przychodów ewidencjonowanych. Interpretacja Pana oświadczenia woli nie pozostawia wątpliwości, że dokonał wyboru tej właśnie formy opodatkowania. W przeciwnym razie nie deklarowałby Pan, ani nie wpłacał ryczałtu.
Dodać należy również, że zgodnie z treścią załącznika nr 4 do obwieszczenia Ministra Finansów z 14 stycznia 2019 r. w sprawie wykazu numerów rachunków bankowych urzędów skarbowych (Dz. Urz. MF z 2019 r. poz. 6), symbol formularza/tytuł płatności PPE jest wyłącznie właściwy do wpłat zryczałtowanego podatku dochodowego od przychodów ewidencjonowanych.
Co więcej, podkreślić należy, że ustawodawca nie wprowadził żadnego specjalnego formularza do złożenia powyższego oświadczenia (por. np. wyrok NSA z 9 października 2018 r. sygn. akt II FSK 2892/16).
Dochował Pan także warunku pisemności oświadczenia poprzez wpisanie jego treści w tytuł przelewu. Należy wtym miejscu wyraźnie zaakcentować, że ustawodawca nie zastrzegł dla tego rodzaju oświadczenia formy pisemnej. Brak jest definicji legalnej zwrotu „sporządzenie czegoś na piśmie”. Kierując się zatem dyrektywami wykładni językowej należałoby uznać, że w rozumieniu potocznym oznacza to, że oświadczenie to powinno zostać sporządzone przy użyciu znaków alfabetuw celu utrwalenia wypowiedzi. Ten wymóg spełniony jest także wówczas, gdy tekst zawarty został wtytule przelewu skierowanego do organu podatkowego (por. wyrok NSA z 22 lutego 2024 r. sygn. akt II FSK 710/21).
Wyeksponować należy także, że zachował Pan termin do złożenia stosownego oświadczenia, co jednoznacznie wynika z daty przelewu.
Prezentowana przez Pana wykładnia przepisów prawa znajduje potwierdzenie w aktualnych orzeczeniach Naczelnego Sądu Administracyjnego, jest zgodna z zasadą zaufania podatnika do organów podatkowych oraz wyklucza zbędny formalizm czynności podejmowanych przez podatników w stosunku do organów podatkowych.
Ad 2.
Pana zdaniem, jest Pan uprawniony do opodatkowania przychodów osiągniętych w 2022 r. z pozarolniczej działalności gospodarczej w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.
Zgodnie z art. 6 ust. 4 u.z.p.d., opodatkowaniu ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych podlegają przychody osób fizycznych lub przedsiębiorstw w spadku z pozarolniczej działalności gospodarczej, o których mowa w art. 7a ust. 4 lub art. 14 ustawy o podatku dochodowym, z zastrzeżeniem ust. 1e i 1f, w tym również gdy działalność ta jest prowadzona w formie spółki cywilnej osób fizycznych, spółki cywilnej osób fizycznych i przedsiębiorstwa w spadku lub spółki jawnej osób fizycznych, zwanych dalej „spółką”.
Zgodnie z art. 6 ust. 4 pkt 2 u.z.p.d., podatnicy opłacają wroku podatkowym ryczałt od przychodów ewidencjonowanych z działalności wymienionej w ust. 1, jeżeli rozpoczną wykonywanie działalności w roku podatkowym i nie korzystają z opodatkowania w formie karty podatkowej - bez względu na wysokość przychodów.
W 2022 r. nie korzystał Pan z opodatkowania w formie karty podatkowej. Nie znajdują do Pana zastosowania wyłączenia z opodatkowania ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych określone w art. 8 ust. 1 u.z.p.d. Nie uzyskuje Pan również przychodów ze sprzedaży towarów handlowych lub wyrobów lub ze świadczenia usług na rzecz byłego lub obecnego pracodawcy, wzwiązku z czym nie znajduje do Pana zastosowania przepis art. 8 ust. 2 u.z.p.d.
Złożył Pan również skuteczne oświadczenie o wyborze formy opodatkowania w terminie ustawowym, co dokładnie opisano w stanowisku do pytania oznaczonego Nr 1.
W związku z powyższym, spełnia Pan wszystkie wymogi ustawowe warunkujące skuteczny wybór opodatkowania w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych za 2022 r. Nie zachodzą wobec Pana również żadne przesłanki wykluczające stosowanie ryczałtu.
W świetle powyższych argumentów, Pana stanowisko uznać należy w Pana ocenie za uzasadnione i prawidłowe.
Interpretacja indywidualna
Rozpatrzyłem Pana wniosek i 17 września 2024 r. wydałem interpretację indywidualną Nr 0113-KDIPT2-1.4011.487.2024.1.MAP, w której uznałem Pana stanowisko za nieprawidłowe.
Interpretację doręczono Panu 30 września 2024 r.
Skarga na interpretację indywidualną
30 października 2024 r. wniósł Pan skargę na tę interpretację indywidualną do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach (data wpływu do Organu 4 listopada 2024 r.).
Postępowanie przed sądami administracyjnymi
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach uchylił zaskarżoną interpretację indywidualną w zakresie objętym skargą - wyrokiem z 25 czerwca 2025 r. sygn. akt I SA/Gl 1486/24.
Wyrok, który uchylił interpretację indywidualną, stał się prawomocny od 12 sierpnia 2025 r. Data wpływu prawomocnego orzeczenia – 4 września 2025 r.
Ponowne rozpatrzenie wniosku – wykonanie wyroku
Zgodnie z art. 153 ustawy z 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 935 ze zm.):
Ocena prawna i wskazania co do dalszego postępowania wyrażone w orzeczeniu sądu wiążą w sprawie organy, których działanie, bezczynność lub przewlekłe prowadzenie postępowania było przedmiotem zaskarżenia, a także sądy, chyba że przepisy prawa uległy zmianie.
Wykonuję obowiązek, który wynika z tego przepisu, tj.:
·uwzględniam ocenę prawną i wskazania dotyczące postępowania, które wyraził Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach w wyroku z 25 czerwca 2025 r. sygn. akt I SA/Gl 1486/24.
•ponownie rozpatruję Pana wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej - stwierdzam, że stanowisko, które przedstawił Pan we wniosku jest prawidłowe.
Uzasadnienie interpretacji indywidualnej
Zgodnie z art. 9 ust. 1 ustawy z 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 226 ze zm.):
Opodatkowaniu podatkiem dochodowym podlegają wszelkiego rodzaju dochody, z wyjątkiem dochodów wymienionych w art. 21, 52, 52a i 52c oraz dochodów, od których na podstawie przepisów Ordynacji podatkowej zaniechano poboru podatku.
Stosownie do treści art. 9a ust. 1 wskazanej wyżej ustawy:
Dochody osiągnięte przez podatników ze źródła, o którym mowa w art. 10 ust. 1 pkt 3, są opodatkowane na zasadach określonych w art. 27, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3, chyba że podatnicy złożą właściwemu naczelnikowi urzędu skarbowego sporządzone na piśmie oświadczenie o zastosowaniu opodatkowania w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych określonego w ustawie o zryczałtowanym podatku dochodowym.
Stosownie art. 9 ust. 1 ustawy z 20 listopada 1998 r. o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 776 ze zm.):
Sporządzone na piśmie oświadczenie o wyborze opodatkowania przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych na dany rok podatkowy podatnik składa naczelnikowi urzędu skarbowego właściwemu według miejsca zamieszkania podatnika, a w przypadku przedsiębiorstwa w spadku - według ostatniego miejsca zamieszkania zmarłego przedsiębiorcy, do 20 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym osiągnął pierwszy przychód z tego tytułu w roku podatkowym, albo do końca roku podatkowego, jeżeli pierwszy taki przychód osiągnął w grudniu roku podatkowego.
Natomiast w myśl art. 9 ust. 1b tej ustawy:
Dokonany wybór formy opodatkowania, o którym mowa w ust. 1, dotyczy również lat następnych, chyba że w kolejnych latach podatnik w terminie określonym w ust. 1 złoży oświadczenie na piśmie właściwemu naczelnikowi urzędu skarbowego o rezygnacji z tej formy opodatkowania albo oświadczenie o wyborze opodatkowania dochodów z pozarolniczej działalności gospodarczej na zasadach określonych w art. 30c ustawy o podatku dochodowym, w terminie określonym w art. 9a ust. 2 tej ustawy.
Jak stanowi zaś art. 9 ust. 1c ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne:
Oświadczenia, o których mowa odpowiednio w ust. 1-1b, podatnik może złożyć na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz. U. z 2022 r. 541), zwanej dalej „ustawą o CEIDG”.
Z powołanych przepisów jednoznacznie wynika, że podstawową formą opodatkowania (podatkiem dochodowym) dochodów z działalności gospodarczej jest opodatkowanie według skali podatkowej. Wymieniona forma opodatkowania przysługuje z mocy ustawy i podatnik nie musi składać oświadczenia o jej wyborze. Złożenie stosownego oświadczenia, w określonym w przepisach terminie, jest natomiast warunkiem koniecznym dla możliwości skorzystania z opodatkowania w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.
Aby opodatkować przychody z działalności gospodarczej w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych, podatnik musi złożyć oświadczenie o wyborze tej formy opodatkowania do 20 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym osiągnął pierwszy przychód z tego tytułu w roku podatkowym, albo do końca roku podatkowego, jeżeli pierwszy taki przychód osiągnął w grudniu roku podatkowego. Oświadczenie składa się na piśmie naczelnikowi urzędu skarbowego właściwemu według miejsca zamieszkania podatnika. Oświadczenie o wyborze opodatkowania w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych podatnik może także złożyć na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy CEIDG.
W przypadku rozpoczęcia działalności gospodarczej w trakcie roku podatkowego i niezłożenia ww. oświadczenia w określonym terminie, podatnik jest obowiązany do założenia właściwych ksiąg i opłacania podatku na zasadach określonych w ustawie o podatku dochodowym.
W tym miejscu wskazać należy, że zarówno przepisy ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, jak i ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne nie określają urzędowego wzoru takiego oświadczenia, ani innych wymogów co do jego formy. Ma natomiast z niego jednoznacznie wynikać, jakiego wyboru dokonał podatnik.
Dlatego też, w przypadku gdy podatnik w danym roku podatkowym dokonał pierwszej wpłaty ryczałtu w ustawowym terminie przewidzianym dla złożenia oświadczenia o wyborze formy opodatkowania i z opisu dokonanej wpłaty (np. tytułu przelewu) wynika, jakiego dokładnie rodzaju podatku dotyczy płatność, taki dowód wpłaty może zostać uznany za złożenie oświadczenia.
Z opisu sprawy wynika, że 7 lutego 2022 r. rozpoczął Pan prowadzenie pozarolniczej działalności gospodarczej. Pierwszy przychód z prowadzonej działalności gospodarczej osiągnął Pan w lutym 2022 r. W związku z tym dnia 18 marca 2022 r. obliczył Pan ryczałt od przychodów ewidencjonowanych za luty 2022 r., stosując odpowiednią stawkę ryczałtu, i wpłacił go Pan na rachunek właściwego urzędu skarbowego. Ryczałt został opłacony w formie przelewu podatkowego. Jednocześnie na poleceniu przelewu wskazał Pan symbol formularza/tytuł płatności - PPE - jako właściwy wyłącznie dla zryczałtowanego podatku dochodowego od przychodów ewidencjonowanych. Był Pan przekonany, że tak złożone przez Pana oświadczenie woli o wyborze formy opodatkowania jest wystarczające w rozumieniu ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne. Nie składał Pan żadnej dodatkowej deklaracji. Opłacał Pan ryczałt od przychodów ewidencjonowanych za każdy kolejny miesiąc roku podatkowego 2022 w ten sam sposób, tj. w formie przelewu podatkowego oznaczonego symbolem formularza PPE.
Przenosząc powyższe na grunt niniejszej sprawy stwierdzić należy, że skoro – jak wynika z przedstawionych okoliczności – w ustawowym terminie dla złożenia oświadczenia o wyborze formy opodatkowania dokonał Pan przelewu na poczet ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych do urzędu skarbowego, z prawidłowym opisem jakiego podatku on dotyczy (tu: PPE), to może być on uznany za skutecznie złożone oświadczenie woli o wyborze formy opodatkowania zryczałtowanym podatkiem dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne.
A zatem, skutecznie dokonał Pan wyboru formy opodatkowania i był Pan uprawniony do opodatkowania przychodów osiągniętych w 2022 r. z prowadzonej pozarolniczej działalności gospodarczej w formie zryczałtowanego podatku dochodowego od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne.
Dodatkowe informacje
Informacja o zakresie rozstrzygnięcia
Interpretacja dotyczy stanu faktycznego, który Pan przedstawił i stanu prawnego, który obowiązywał w dniu wniesienia wniosku, bowiem stanowi ona ponowne rozstrzygnięcie tej samej sprawy w wyniku prawomocnego orzeczenia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach z 25 czerwca 2025 r. sygn. akt I SA/Gl 1486/24.
Dodatkowo informuję, że interpretacja indywidualna dotyczy wyłącznie sprawy będącej przedmiotem wniosku w kontekście sformułowanego pytania interpretacyjnego, tj. możliwości wyboru ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych jako formy opodatkowania przychodów z działalności w świetle art. 9 ust. 1 ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne.
Pouczenie o funkcji ochronnej interpretacji
·Funkcję ochronną interpretacji indywidualnych określają przepisy art. 14k-14nb ustawy z 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 111 ze zm.). Interpretacja będzie mogła pełnić funkcję ochronną, jeśli Pana sytuacja będzie zgodna (tożsama) z opisem stanu faktycznego i zastosuje się Pan do interpretacji.
·Zgodnie z art. 14na § 1 Ordynacji podatkowej:
Przepisów art. 14k-14n Ordynacji podatkowej nie stosuje się, jeśli stan faktyczny lub zdarzenie przyszłe będące przedmiotem interpretacji indywidualnej jest elementem czynności, które są przedmiotem decyzji wydanej:
1) z zastosowaniem art. 119a;
2) w związku z wystąpieniem nadużycia prawa, o którym mowa w art. 5 ust. 5 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;
3) z zastosowaniem środków ograniczających umowne korzyści.
·Zgodnie z art. 14na § 2 Ordynacji podatkowej:
Przepisów art. 14k-14n nie stosuje się, jeżeli korzyść podatkowa, stwierdzona w decyzjach wymienionych w § 1, jest skutkiem zastosowania się do utrwalonej praktyki interpretacyjnej, interpretacji ogólnej lub objaśnień podatkowych.
Pouczenie o prawie do wniesienia skargi na interpretację
Ma Pan prawo do zaskarżenia tej interpretacji indywidualnej do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego. Zasady zaskarżania interpretacji indywidualnych reguluje ustawa z 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 935 ze zm.; dalej jako „PPSA”).
Skargę do Sądu wnosi się za pośrednictwem Dyrektora KIS (art. 54 § 1 PPSA). Skargę należy wnieść w terminie trzydziestu dni od dnia doręczenia interpretacji indywidualnej (art. 53 § 1 PPSA):
·w formie papierowej, w dwóch egzemplarzach (oryginał i odpis) na adres: Krajowa Informacja Skarbowa, ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała (art. 47 § 1 PPSA), albo
·w formie dokumentu elektronicznego, w jednym egzemplarzu (bez odpisu), na adres Krajowej Informacji Skarbowej na platformie ePUAP: /KIS/wnioski albo /KIS/SkrytkaESP (art. 47 § 3 i art. 54 § 1a PPSA).
Skarga na interpretację indywidualną może opierać się wyłącznie na zarzucie naruszenia przepisów postępowania, dopuszczeniu się błędu wykładni lub niewłaściwej oceny co do zastosowania przepisu prawa materialnego. Sąd jest związany zarzutami skargi oraz powołaną podstawą prawną (art. 57a PPSA).
Podstawa prawna dla wydania interpretacji
Podstawą prawną dla wydania tej interpretacji jest art. 13 § 2a oraz art. 14b § 1 Ordynacji podatkowej.
