Formularze i Wzory Premium, Transport
Wniosek o rejestrację, czasową rejestrację, wyrejestrowanie i zawiadomienie o pojeździe Zielona Góra
Opublikowano:
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. poz. 2355).

Wypełnij
Wniosek należy złożyć w przypadku rejestracji, czasowej rejestracji lub wyrejestrowania pojazdu w Wydziale Komunikacji.
Wymagane dokumenty:
- wypełniony wniosek o rejestrację według obowiązującego wzoru,
- dowód własności pojazdu - oryginał,
- dowód rejestracyjny pojazdu - oryginał,
- karta pojazdu, jeśli była wydana,
- ważna polisa OC lub potwierdzenie jej zawarcia
- tablice rejestracyjne,
- zaświadczenie o pozytywnym wyniku badania technicznego,
jeżeli pojazd nie posiada aktualnych badań technicznych – oryginał,
- dowód wniesienia wymaganych opłat,
- dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość właściciela - w przypadku osób fizycznych albo
- dokument potwierdzający reprezentowanie osoby prawnej lub podmiotu nieposiadającego osobowości prawnej, np.:
- wypis z Krajowego Rejestru Sądowego,
- umowa spółki i zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- statut jednostki lub podmiotu.
- umowa spółki i zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- statut jednostki lub podmiotu.
