Różnorodność w szkołach jest już normą
Napływ dzieci z Ukrainy spowodował, że trzeba było zweryfikować stereotypy: że nasze nacje są do siebie podobne, bo mamy wspólne doświadczenia komunizmu i słowiańską duszę, a języki nie są tak bardzo różne
z Mikołajem Pawlakiem i Agnieszką Kozakoszczak rozmawia Paulina Nowosielska
Mikołaj Pawlak doktor habilitowany nauk społecznych, profesor Uniwersytetu Warszawskiego, socjolog. W Instytucie Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji kieruje Katedrą Socjologii Norm, Dewiacji i Kontroli Społecznej
Mikołaj Pawlak doktor habilitowany nauk społecznych, profesor Uniwersytetu Warszawskiego, socjolog. W Instytucie Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji kieruje Katedrą Socjologii Norm, Dewiacji i Kontroli Społecznej
Agnieszka Kozakoszczak doktorantka w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych UW, prezeska Fundacji na rzecz Różnorodności Społecznej, współkoordynatorka ogólnopolskiej Koalicji na rzecz wzmacniania roli asystentek i asystentów międzykulturowych oraz romskich
Agnieszka Kozakoszczak doktorantka w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych UW, prezeska Fundacji na rzecz Różnorodności Społecznej, współkoordynatorka ogólnopolskiej Koalicji na rzecz wzmacniania roli asystentek i asystentów międzykulturowych oraz romskich
W podwarszawskiej miejscowości jest szkoła podstawowa, w której uczą się dzieci dziewięciu narodowości. Jak bardzo wielokulturowość jest już obecna w całej naszej edukacji?
