Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-09-04

Opodatkowanie autoreklamy

Opodatkowanie autoreklamy

Prawie wszystkie podmioty gospodarcze ponoszą wydatki na cele reprezentacji i reklamy. Przepisy obowiązującego prawa nie zawierają jednak jasnej definicji pojęcia reklamy. Wytłumaczenie znaczenia tego słowa można natomiast znaleźć w „Słowniku języka polskiego” pod redakcją prof. dra M. Szymczaka (Warszawa 1989 r., tom III). Zgodnie z pojęciem słownikowym reklama oznacza działania mające na celu rozpowszechnianie informacji o towarach, ich zaletach, wartościach, miejscach oraz możliwościach nabycia, a także chwalenie kogoś lub też polecanie czegoś.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00